Ik wil mn volgende kat hans noemen, of hansje. Of Gerard ofzo
Ohja fantastisch ook een goeie
Hij is altijd helemaal gebiologeerd door mijn woodwick kaarsen 9/10 keer hangt hij er zo dicht boven dat zijn wenkbrauwen wegschroeien, maar dat lijkt vandaag mee te vallen
Wat voor snoepjes mag je aan kittens geven?? Ik neem aan dat niet alle snoepjes zo maar mogen, maar ben benieuwd wat wel kan. En dan gaat het echt over kittens van 3 maanden ofzo. Of kan je dat dan beter uberhaupt niet doen? Heb echt geen idee
Ik deed het niet, presenteerde gewone brokjes als snoepjes en daar trapte ze allebei altijd in. Alsof ze opeens heel anders smaken als je ze zo uit je hand geeft
Ik geef nog steeds vaak een gewoon brokjes los als een soort snoepje. Zeker als je die dan ook nog een meter de kamer in gooit vinden ze dat echt feest. Heel soms krijgen ze wel een snoepje, maar niet toen ze kitten waren.
Zo schattig die stipjes op de neus
Zou je dit ook aan een kat kunnen geven, die blaasgruis heeft gehad denk je? Wil zo graag eens wat lekkers voor mijn kat kopen haha
Ohh dat kan ik wel doen inderdaad, helemaal niet bij stil gestaan. Thanks!
Oh super handig ik ga het checken!! Thanks!!
En @Hermione wat zijn ze toch makkelijk vermaakt he hahaha
Deze stresskip/herrieschopper woont sinds gisteren bij mij. Het is de kat van mijn moeder waar ik de komende 5 maanden op pas. Vannacht heeft hij me tot drie uur wakker gehouden met zij gemauw. Dus ik probeer hem nu ook wakker te houden zodat hij tegelijkertijd met mij gaat slapen, want dat was echt geen pretje. @mikselke
Wel echt een mooierdje
Ik slaap overigens met oordoppen. Anders word ik ook wakker ben ik bang.
Dat ga ik ook proberen vannacht. Hopelijk houdt hij het bij zachtjes mauwen ipv het yodelen van gisteren.