Hij is 5!
Ik ben inmiddels gebeld, hij heeft acuut nierfalen. Hij gaat nu drie dagen aan het infuus en dan hopen dat hij hierop reageert en weer gaat eten en drinken. Nierwaardes waren erg verhoogd. Vijf minuten later heb ik weer gebeld (want tsja je gaat natuurlijk googlen en dan zie je dat een mogelijke oorzaak een tumor kan zijn…) en ze denkt dat de kans erg klein is dat het bij hem door een tumor komt, als ze naar de overige waardes kijkt. Uitsluiten kan ze natuurlijk niet, maar ze denkt dat hij gewoon altijd zwakke nieren heeft gehad en dat dat nu tot uiting komt.
Dit verklaart waarschijnlijk wel zijn plotselinge agressie naar mijn andere kat waar hij altijd de beste maatjes mee was. Dat is juni vorig jaar begonnen, dan gaat het weer een poos goed, dan weer aanvallen… Heb dat hier ook wel gezegd met dat vechten, gedragstherapeut, checkup bij de dierenarts (waar niks geks uit kwam, maar er is toen gewoon een controle gedaan en geen bloedonderzoek) enzo…
Jaren geleden hebben we hem al laten onderzoeken, toen had ie ook een paar dagen dat ie steeds moest kotsen en daar kwam toen nog niks bijzonders uit…
Oh wat kut dit zeg.