Heeft jullie kat nu ook een rui periode, dus haarverlies vanwege de overgang naar de lente? Ik was hier niet bekend mee, maar m’n kat lijkt meer haarverlies te hebben dus begon alweer ietswat panisch te googelen haha
Mijn harige baby
Heeft jullie kat nu ook een rui periode, dus haarverlies vanwege de overgang naar de lente? Ik was hier niet bekend mee, maar m’n kat lijkt meer haarverlies te hebben dus begon alweer ietswat panisch te googelen haha
Ja nondeju ik word er helemaal gek van, alles zit onder en het houdt maar niet op
Haha, ja, inderdaad! Ik moest aan dit stukje uit Shrek 2 van Puss in Boots denken:
Ja mijne is een lapjeskat maar ze lijkt opvallend veel witte haren te verliezen dr buik is wit, dus dat zal het wel zijn. LEKKER HANDIG
Maar ben wel gerustgesteld, wist niet dat katten hieraan deden
Wat een knapperd
Mijne is ook wel in de rui denk ik, merk het vooral als ik over dr hele rug aai dat er wel wat meer haren loskomen. Al denk ik dat van ons twee nog altijd ik de meeste haaruitval heb 🥲
Mijn katten zijn bang voor deze handschoen En ook kammen vinden ze niet fijn dus ik heb denk ik gewoon pech
Ohh ja hier vindt een (toevallig de rood/witte) het ook echt niet leuk. Maar ze hebben gewoon echt pech hoor. Ik blijf bezig met schoonmaken
Dit zou ik ook hebben bij mijn rood-witte, haha. Hij heet ook niet voor niets Pluk
Zo lief dat ie zijn eigen glaasje heeft
Ik heb geen kat en ik was niet echt bewust van het bestaan van dit topic, dus ik kom even binnenvallen (en ik sla hem op want ik wil hem bijlezen als ik me down voel, katten
), maar ik moet even mijn enthousiasme delen over deze onbekende kat uit de hood die in de tuin kwam chillen en onze vriend is geworden:
Omg die pootjes. Ik smelt.
Ik word echt HELEMAAL gek als ik naar die dikke kattenvoetjes kijk.
Aaah kijk m lekker liggen
Ik vind het altijd zo ontroerend als ik mijn kat zo heerlijk diep zie slapen.
Ja, vreselijk. Overal plukken.
Wat een mooierd ook!
Welk merk heb je? Ik zoek altijd naar fijnere kattenbakvulling.
Ooooh zulke lieve oren en snuit ook
Ik gisteren ‘Hmm ben bang dat de ene kat zich aan het vervelen is’. Hij is een stuk jonger en de oudere kat wilt de laatste tijd meer slapen en negeert hem dan als hij wilt spelen. Vandaag is de oude kat constant aan het heen en weer rennen en kijkt de ander vanaf de bank van gaaaaap… Al die zorgen om niets!
Blue signal van AH. Meestal uitverkocht of niet beschikbaar in de winkel maar wel als je online besteld (doe ik nu een keer in de zoveel tijd een aantal zakken). Deze klont dus heel erg waardoor de rest van het grind 'fris’blijft. en er zit zelfs een soort frisse geur aan.
Ik had eerst die doos van AH, maar die stonk dus mega, zeker samen met de plasjes.