Kattentopic #2 (Deel 1)

Hebben jullie tips voor een stevige en hoge krabpaal? Het hoogste punt in onze woonkamer is nu de afzuigkap en we merken dat ie daar steeds vaker op wil zitten en tot nu toe gaat het altijd goed, maar ik blijf toch bang dat dat ding ooit naar beneden komt met kat en al. Nu wil ik dus eigenlijk een hoge krabpaal, het liefst misschien ook eentje die je aan het plafond kunt bevestigeb. Enige probleem is dat mijn vriend echt alles lelijk vind haha.

Nu nog even weer een foto van ons monster :joy:

18 likes

ik vind deze best mooi!

https://www.bol.com/nl/p/kerbl-wandgemonteerde-krabpaal-dolomit-tofana-grijs-168-cm-81540/9200000086657924/

2 likes

Huh ligt hij nou op zijn rug op de vensterbank oid? Zo raar vanuit deze hoek hahaha :joy:

Broer en zus :heart:

56 likes

Ooh deze is wel leuk, thanks!

@Spaarlamp Haha hij ligt inderdaad op de vensterbank. Hij ligt vrij vaak zo omdat ie dan met zijn hoofd in de warme luchtstroom van de verwarming hangt :joy:

Ik heb laatst ergens gelezen dat als je kat op je komt liggen en begint te spinnen, vooral op je borstkas, dat hij dan je probeert te genezen (het artikel had het over “you’re cat is healing you”

Mijn kat komt de laatste tijd steeds vaker op mijn borst liggen en spint dan terwijl hij dat verder amper doet en elke keer denk ik ahw poepje, wat probeer je in mij te genezen :pleading_face:

Dat artikel zag ik op Facebook voorbij komen dus het hep op feesboek gestaan dus het is waar

9 likes

Hahaha allebei mijn katten doen dit. Maar genezen waarvan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: even gegoogled The healing power of your cat’s purr | by Feliway | Chilled Cat | Medium

Misschien is het echt waar

2 likes

Ja genezen klinkt meteen zo stom haha, dat spinnen is goed tegen stress enz.

Echt super zweverig en geloof er eigenlijk niet echt in, maar toch vind ik het ineens heel lief als hij op me komt liggen spinnen. :joy:

1 like

Ahh de mijne doet echt hard zijn best voor mij dan :heart:

1 like

Dit is heel raar. Ik las dit bericht net in dit topic (klikte er niet eens op), ga zojuist op tiktok en krijg dit;

How??

4 likes

Hahahaha wat :joy:

Katten zijn goed tegen stress = gewoon keiharde wetenschap anders hoor!

1 like

Met zijn pootjes over mijn enkel :pleading_face:

30 likes

Haha, als ik een keer huil valt mijn kat me altijd aan.
Tot zover de helende factor

9 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Dat deed eentje die ik vroeger had ook altijd! Maar wel alleen als ik pijn had, want als ik van verdriet huilde kwam hij troosten. :neutral_face:
Die cyperse van hierboven rent vaak weg als ik begin te huilen.

Ik heb netten en stokkencrap gekocht om het balkon af te zetten (ok pap, niet ik) zodat ik Dollebol mee naar buiten kan nemen. Zooooo benieuwd, ze gaat het sowieso leuk vinden!!

8 likes

Mijn kat was op een vliegje? een spinnetje? een denkbeeldige vijand? aan het jagen en maakte een megasprong in de lucht, landde recht in d’r waterbak, die daardoor omkiepte en waarvan dus de gehele inhoud over de woonkamervloer is gestroomd. Eindstand: ik heb maar meteen weer eens soort van gedweild. Jullie ook nog een fijne vrijdagavond groetjes :cat2:

11 likes

Oh dat is zo’n fijn begin van je weekend :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ze kijken vaak alsof ze elk moment een album kunnen droppen.

36 likes