Kattentopic #2 (Deel 1)

Ah nee wat een rot nieuws
Heel veel sterkte :worried::heart:

2 likes

Wat onwijs verdrietig :disappointed_relieved: Heel veel sterkte :heart::heart:

1 like

Ach nee, enorm verdrietig. Sterkte!

2 likes

Ah wat vreselijk :sob: veel sterkte!

1 like

Wat ontzettend verdrietig :cry: heel veel sterkte :heart::heart:

1 like

Sterkte :heart:

2 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat een rotnieuws, veel sterkte! :heart:

2 likes

Woah! Blijft hij/zij droog of maakt dat niet uit?

1 like

afbeelding

Dit arme ding kreeg per ongeluk de deksel van een opbergtafeltje op zich (mijn schuld) en is nu helemaal van de leg. :pensive: :weary:

14 likes

Doet mijn kat ook!

1 like

Mijn kat deed dat ook :pleading_face::heart: Gekke beestjes.

Mis haar echt ontzettend, maar voor haar is het beter zo. Ik heb nu random huilbuien, want elk klein dingetje doet je natuurlijk weer aan haar denken. Gelukkig ben ik een paar dagen vrij, dus even helemaal niks.

We zijn eerder naar de dierenarts gegaan, zodat we nog afscheid konden nemen. Ze was toen nog heel kwiek van het infuus en de medicijnen, beter op deze manier dan op een moment dat ze zich weer doodziek voelt.

We hebben haar meegenomen en begraven in de tuin, het voelde niet goed om haar achter te laten. Zo hebben mijn andere twee katten haar ook nog even kunnen zien en nu zoeken ze haar niet meer.

🥺

afbeelding

18 likes

Och wat een lieverd :heart:

2 likes

Mijn kat komt elke dag wel even in de tuin, die aansluit op andere tuinen en omringd is door huizen. Soms is het 5 minuten, soms 5 kwartier en ik laat de keukendeur op een kier zodat ze die zelf open kan doen wanneer ze wil.
Alleen de laatste tijd gaat ze dan met de deur open in de deuropening zitten, en schreeuwen naar andere katten als die in m’n tuin zitten (en zij uiteraard ook naar haar). Mijn kat is geen held en die andere katten komen steeds dichterbij, laatst stond er 1 met z’n poot al in m’n keuken.
Ik wil geen vechtende katten in huis, maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet doen. Ik loop nu continu heen en weer om dan maar die deur weer dicht te doen, alleen heb ik niet het gevoel alsof dat de oplossing is. En het is ook nogal irritant…
Ik heb wel eens de deur achter dr kont dicht gedaan, maar dan begint ze vrijwel meteen te krijsen, dus ik weet niet of het verstandig is de deur dicht te doen als ze “ruzie” hebben.
Tot nu toe rent ze op zo’n moment dus snel naar binnen en gaat vanaf daar verder, maar ik weet niet of ik er goed aan doe altijd maar die deur open te hebben. Heeft iemand advies?

1 like

Ach, wat een mooierd. Zo verdrietig, veel sterkte :heart: :heart:

1 like

Wat een schatje :heart::heart::sob: heel veel sterkte :heart::heart:

1 like

Ik heb die irritant langggggg geleden opgegeven dus voordat ik iets in de keuken ga doen, gaat er een doekje met allesreiniger over het aanrecht. Heb echt geen idee hoe je het kunt tegen gaan als je er niet 24/7 naast zit en je een open keuken hebt.

1 like

Heeft iemand hier een koelmat voor de kat? En daarin aanraders (zowel qua goed koelen als materiaal)? Heb wel wat gezocht maar lees op internet ook veel reviews dat sommige matten snel kapot gaan door de nageltjes

1 like

Ik heb die bij de action gekocht.
Wel al een jaar of 2 geleden, maar volgens mij komen ze steeds terug in het assortiment

1 like