Ik heb er 2 van de action en mijn katten vinden ze echt totaal niet boeiend Leg de mat als het heel heet is even in de vriezer en ga er dan zelf op zit haha.
Het is gebeurd. De deur van de slaapkamer staat nu gewoon open, ik heb gewoon geeeeen ruggengraat. En ze is zo schattig. Dan maar vaker stofzuigen en bed verschonen
Veel plezier want het is zooooooo gezellig
Ik was daar heel gauw overheen haha. Per slot van rekening druk ik het liefst haar hele lichaampje met hele vacht stevig tegen me aan dus dan kan ik die paar haren in bed ook wel handelen.
Oh jij gaat zo kut slapen vannacht Wedden dat ze over je heen gaat rennen of miauwen of boven op je gezicht komt zitten. Maar desondanks is het het allemaal waard en zo gezellig haha.
Ik heb net een donut bed besteld, zo’n fluffy ding. Ben benieuwd of ze t wat gaan vinden!
Jouw voordeel is wel dat er geen haren aan je lip blijven plakken
Ik heb een veel te dure gekocht waar ze absoluut niks van moeten hebben. Zou dus niet met een prijzige koelmat beginnen haha. Volgens mij werkt die van mij niet eens per se beter dan een goedkopere mat
Het is zo gezellig, samen in bed slapen
Mijn katten gaan er naast liggen.
Hahaha dit zijn allemaal heel hoopvolle berichten
Binnenkort maar eens kijken of ze bij de Action dan alweer liggen om niet te duur te starten
Och dat snoetje
Ik werd laatst zo wakker:
Oooog wat een scheet! Ze lijkt heel erg op mijn ventje, dacht ff dat het een foto van hem was haha
Ik heb er 1 van de action en 1 van de Zooplus. De ene kat heeft er vorig jaar veel op gelegen, de andere kat moet er niets van hebben.
Ik like al jullie foto’s want het ziet er ontzettend gezellig en knus uit, maar moet er zelf echt niet aan denken hoor. Geheid dat ze me dan middenin de nacht wakker maakt oid., dat heb ik er niet voor over. Wij slapen gescheiden behalve op de bank dan maar dat zijn dutjes
Ik had een keer mijn eigen kat in die meme geplakt haha. Nog steeds toepasselijk. En ze wil vaak onder de dekens dus dan maakt ze me ‘s nachts wakker door met haar hoofd tegen mijn schouder te duwen.
Alleen slaap ik meestal op mijn buik en dan gaat ze dus bovenop mijn rug liggen
Oja trouwens wanneer komt je filmpje?
Geen idee! Ik heb voor het laatst contact gehad op 17 maart toen alles was goedgekeurd. Ik denk dat ze daarna zijn gaan editten en voice over maken en ik kan me voorstellen dat er al heel wat filmpjes ingepland staan dus ben benieuwd wanneer het online komt!
Nou hier ook niet. Het zijn echt een stel teringlijers als ze bij ons mogen slapen. Alleeeeeeen maar rennen en spelen, scheurt er weer in over je buik heen. Die 5 minuten dat ze lief bij je voeten liggen zijn het niet waard