Ik heb nog een adviesvraag. Doll lijkt een beetje roos te hebben? Ik heb een tijdje terug daarvoor al olie gekocht bij medpets (grizzly zalmolie) die ik over haar voer doe. Ze heeft brokken van hill’s en ik ga er van uit dat die qua ingrediënten goed zijn. Natvoer wil ze alleen zakjes pf paté van gourmet en dat is wel een beetje rommel denk ik?
Nu lees ik overal dat roos niet ok is blabla. Maar ze lijkt verder geen last te hebben? Krabt niet uitzonderlijk vaak, wast zich goed. Op haar huidje kan ik ook niks zien. Ik denk haast niet dat ze mijten of parasieten heeft dus. Maar wat moet ik hier nu mee? Zou dit kwaad kunnen? Zouden jullie de DA consulteren?

er zijn echt niet zo veel plekken waar ze zich kan verstoppen maar deze is nieuw

. Mooie pianomuziek, lieve katjes. En een mooi verhaal hoe deze jongen straatkatten in Turkije helpt. Ik kan uren in zijn tijdlijn scrollen, haha.

en dan schrikt ze er zelf van als je AU! roept. Wat een ding ook…
Soms heb ik gewoon ff geen puf om te spelen. Ze is verder echt een schatje en doet dat ook alleen bij ons als baasjes.