Kattentopic #2 (Deel 1)

Haha dit doet een van onze katten ook altijd bij mijn vriend! En ik moet altijd met mijn kussen wat meer naar het midden van het bed toe liggen, want de ander wil altijd naast mijn hoofd slapen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind het altijd zo schattig, maar wel onhandig :joy:

Ze gaat soms ook op mijn kont:
afbeelding

39 likes

Haha ja voor haar comfortabeler dan voor jou denk ik! Ze ligt er wel heel tevreden bij, zo schattig

1 like

Dit is mijn ochtendzicht. Hij wacht altijd tot hij ziet dat ik Ʃcht wakker ben en komt dan in mijn oksel liggen. :pleading_face:
IMG_20200723_080324

Bonusfoto van mijn andere kat toen ze aan het uitrusten was na haar ā€˜gek kwartiertje’.
IMG_20210321_173246

33 likes

Dolly is nog niet echt een gezellige samen slaper haha. Had haar mand (fluwelen zak met kussentje) op bed gelegd en daar heeft ze wel deels in gelegen maar daarna toch weer naar de woonkamer gegaan :cry:

afbeelding

Hier ook een en al gezelligheid deze ochtend. Wij hadden ook het goede voornemen om hem niet op de kamer te laten. Tijdens de eerste nacht al overstag gegaan omdat er een kleine kitten voor de deur stond te piepen :pleading_face:

31 likes

afbeelding

En als ik er niet in lig wil ze wel op bed?!

22 likes

Onze kat is ook zo. Ze slaapt altijd een deel van de nacht bij ons op bed (want dat vindt ze absoluut gezellig!), tussen onze benen of armen in. Of inderdaad al spinnend bovenop ons. En dan een deel in haar eigen bed. Overdag precies zo. Ze komt regelmatig kroelen, maar spendeert ook een tijd alleen op ons bed.

Ik denk dat ze alleen-tijd nodig heeft. Toen haar kittens nog hier waren was ze stukken minder knuffelig met ons. Al haar knuffeltijd spendeerde ze aan het voeden van de kittens en met ze spelen enzo. Daarna had mama wat tijd voor zichzelf nodig! Sinds ze weg zijn, komt ze veel vaker bij ons liggen.

1 like

Ik heb nog een adviesvraag. Doll lijkt een beetje roos te hebben? Ik heb een tijdje terug daarvoor al olie gekocht bij medpets (grizzly zalmolie) die ik over haar voer doe. Ze heeft brokken van hill’s en ik ga er van uit dat die qua ingrediĆ«nten goed zijn. Natvoer wil ze alleen zakjes pf patĆ© van gourmet en dat is wel een beetje rommel denk ik?

Nu lees ik overal dat roos niet ok is blabla. Maar ze lijkt verder geen last te hebben? Krabt niet uitzonderlijk vaak, wast zich goed. Op haar huidje kan ik ook niks zien. Ik denk haast niet dat ze mijten of parasieten heeft dus. Maar wat moet ik hier nu mee? Zou dit kwaad kunnen? Zouden jullie de DA consulteren?

1 like

IMG_20210427_175121

Ligt helemaal in de hoek in supermanhouding met de vitrage half over hem heen, zo cute :pleading_face:

14 likes

Alsof ze meeleest…
Ze mag namelijk wel op m’n slaapkamer, alleen niet als ik slaap
Voorheen zat ze dan alleen naar buiten te staren op een krukje, maar ik vond r zojuist hier, na dr eerst een kwartier te hebben gezocht op 65m2 :joy: er zijn echt niet zo veel plekken waar ze zich kan verstoppen maar deze is nieuw

IMG_20210427_201816

Ze ligt dus precies in de vouw van m’n open geslagen dekbed
Echt, m’n hart :two_hearts:

28 likes

afbeelding

afbeelding

Hier liggen de heren kat op het moment zo bij mij op bed. Die cyperse ligt ook vaak naast mijn hoofd en gaat me dan aantikken.

33 likes

image
:smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Hahha ik kwam net deze tegen via Facebook. Echt omg :rofl::rofl:

FB_IMG_1619559076854

6 likes

Ah heerlijk, je kat knuffelen op bed :smiling_face_with_three_hearts: mijne ligt er ook graag bij en gaat ook op mijn borst of rug liggen.

1 like

Ze zijn zo lief…

als ze slapen :joy:

afbeelding

27 likes

Zou het een keer vragen aan de dierenarts inderdaad. Misschien kan je een foto sturen of als je er toch toevallig binnenkort bent voor enten even naar vragen.
Ik heb een zwarte kater die last van schilfers heeft maar dat was niets ergs.

1 like

Ik moet zo eten koken… maar ik denk dat ik nu moet verhongeren. Zo ligt ze nooit bij mij. afbeelding

24 likes

Komt jouw kat uit zichzelf bij je op schoot/tegen je aan liggen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heeft jouw kat je weleens express gekrabd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

IMG_20210428_145456

Dit slaapt lekker. Hij moet altijd zo dicht mogelijk bij mij zijn, dus nu heeft hij een mandje direct naast mijn bureau stoel op het bureau

32 likes