Kattentopic #2 (Deel 1)

Kattenliefhebbers, kennen jullie trouwens dit IGaccount? Sarper Duman.

Ik word hier keer op keer zo blij van :heart_eyes:. Mooie pianomuziek, lieve katjes. En een mooi verhaal hoe deze jongen straatkatten in Turkije helpt. Ik kan uren in zijn tijdlijn scrollen, haha.

Edit: kleine waarschuwing als toevoeging. Omdat hij katten redt, kan sommige content op zijn tijdlijn best heftig zijn om te zien.

https://instagram.com/sarperduman?igshid=zfz46rsffnf7

afbeelding

8 likes

Omg dit filmpje is het liefste ooit. Wat een schatje(s) zeg :pleading_face::heart::heart::heart:

1 like

Niet gekrabd maar wel gebeten. Als ze geen aandacht krijgt (spelen), gaat ze eerst naast je zitten miauwen, als je dat negeert dan tikt ze eerst met haar pootje tegen je aan, daarna bijt ze eerst zachtjes. En dan steeds harder tot ze een reactie krijgt. Laatst dacht ik van ik reageer gewoon niet dan leert ze het misschien af, maar dan zet ze dus echt haar tandjes erin en gaat ze aan je arm trekken tot het pijn doet. :fearful: en dan schrikt ze er zelf van als je AU! roept. Wat een ding ook… :sweat_smile: Soms heb ik gewoon ff geen puf om te spelen. Ze is verder echt een schatje en doet dat ook alleen bij ons als baasjes.

Die van mij bijten en krabben echt noooooit #afkloppen. En ze komen allebei soms echt hysterisch sletten op schoot. Dan zijn ze helemaal onrustig kopjes aan t geven en aan het kroelen en draaien en het is dan bijna alsof ze in me willen kruipen ipv alleen op me :sweat_smile:

4 likes

Dat pootje ook :heart_eyes_cat:

1 like

20210429_132026

Mijn poezekind vermomde zich als kussentje vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Moest hierom lachen :relaxed:

afbeelding

Mijn huisgenoot zet altijd de laptop uit of op vliegtuigstand, bij voorkeur wanneer ik Netflix aan heb staan (I was watching that!!)

M’n huisgenoot probeert ook altijd nieuwe topics aan te maken op FF.

Mijn huisgenoot maakt stiekem selfies met míjn telefoon.

Mijn huisgenoot denkt dat er in de koelkast alleen eten ligt voor háár.

11 likes

Mijn huisgenoot gaat bovenop de koelkast zitten en probeert er dan in te springen als ik de deur open

Mijn huisgenoot gaat midden in de kamer aan haar kont zitten likken, hoppa been omhoog en gaan met die tong

Mijn andere huisgenoot poept graag met de deur open, dat is niet zo gek want dat doe ik ook, maar hij zit dan met zijn ogen dicht en met zo’n blik alsof hij er echt van zit te genieten

9 likes

hahaha <3

image

27 likes

Mijn huisgenoot zit op schoot te knorren, dus ik wacht geduldig totdat ze daarmee klaar is zodat ik daarna boodschappen kan gaan doen. :smiley_cat:

4 likes

Mijn huisgenoot is nu boos op me omdat ik parfum op heb gedaan. Ze wil de hele tijd tegen me aan knuffelen maar dan ruikt ze m’n luchtje weer en kijkt ze me met een héél vies gezicht aan. Sorry schat.

11 likes

Mijn huisgenoot ligt met d’r dikke hol bovenop me en ik krijg doorligplekken want lig hier al twee uur en cannot move now :grimacing:

6 likes

Mijn huisgenoot helpt graag mee met alles
Mijn huisgenoot zingt graag 's nachts

4 likes

Mijn huisgenoot slaapt de hele dag :sob: zo saai

3 likes

Goals

2 likes

Mijn huisgenoot drinkt uit mijn glas als ik even niet kijk

9 likes

Sharing is caring

2 likes

Mijn huisgenoot speelt graag met bierdopjes en neemt die ook graag mee naar MIJN bed.

6 likes

Mijn huisgenoot gaat graag in een lege doos zitten en me dan aan staren.

Mijn huisgenoot springt 's ochtends vroeg op mijn borst en likt me dan over mijn neus.

6 likes

Mijn huisgenoot speelt graag tikkertje als hij in de tuin is en ik vind dat hij naar binnen moet komen. En mijn huisgenoot maakt me steevast sochtends vroeg wakker om zelf te gaan slapen als ik opgestaan ben.

3 likes