Mijn huisgenoot steelt al mijn haarelastiekjes.
Mijn huisgenoot likt aan de gordijnen
Mijn huisgenoot sabbelt aan mijn badjas
Mijn huisgenoot gaat altijd mee naar de wc en hij rolt zich graag in mijn bezweette kleren.
Mijn huisgenoot is dol op de voeten van mijn vriend en stopt zijn hoofd in de sloffen van mijn vriend.
Mijn andere huisgenoot rent achter brokjes aan en drinkt water uit de gieter.
Mijn huisgenoot likt stiekem vieze pannen en potten uit. Maar hij komt ook graag lepeltje lepeltje in bed liggen
Mijn huisgenoot jat ook graag maandverband om er trots mee rond te lopen. Het liefst als ie al uit de verpakking is
Fluffy chonk
Mijn ene huisgenoot kruipt graag in de kast. Mijn andere huisgenoot ligt graag in een te klein mandje te slapen.
Ik was vanochtend getuige van het feit dat mijn huisgenoot in de perfect gemanicuurde voortuin bij andere mensen in de straat aan het poepen was.
Oh mijn huisgenoot vindt het ook leuk om (vies) ondergoed uit de wasmand te pakken en er dan in zijn mond mee naar beneden te lopen. Vooral heel leuk als er bezoek is.
mijn huisgenoten betalen geen huur, laten overal eten achter, rennen paar keer per dag door het huis heen alsof er iemand achter hun aan zitten, zit de hele tijd door me heen te praten en als hij zijn zin niet krijgt dan krijg ik soms een klap
Hahaha ja, helemaal blij ermee
Hallo???
Wat is er???
Twinsies
Ohwww het gaat niet goed met de poezel van m’n ouders. Hij heeft gevochten (of is aangevallen, gebeurde laatst ook al). Hij is oud, maar niemand weet hoe oud want hij is zesdehands. Maar hij is het afgelopen jaar smaller geworden en nu heeft hij zó’n dikke wond aan zijn schouder. Heeft nu een kapje om en stoot overal tegenaan. Hij is zo zielig hoop voor mam dat het nog goedkomt met ‘m. Hij is echt haar vriendje en ze zou ‘m zo missen. Heb mijn eigen drollenkop als extra vaak over d’r koppie geaaid vandaag
Mijn huisgenoot pikt altijd mijn tampons en gooit ze dan door de kamer.
Mijn huisgenootje moest weer vlooien druppels krijgen, maar daarna is ze twee dagen boos en bang voor m’n vriend omdat die haar dan vast moet houden om die druppels te kunnen geven.
Ze lijkt ons nu weer een beetje te hebben vergeven.
Ik was laatst bij die dierenarts omdat mijn kat zoveel spuugt, toen was het even goed en nu spuugt hij weer… ik heb gister pilletjes opgehaald die hij twee keer per dag moet slikken om het weekend door te komen, maar hij heeft vannacht weer gespuugd. Ik vind het zo zielig, morgen maar weer bellen. Arm ding, maak me dan weer vet zorgen.