Kattentopic #2 (Deel 1)

Ja super zielig!

Kijk m’n lieverdje nou. Ik laat hem maar lekker en heb nu een favo kussentje er neergelegd, dan kan hij daar op zitten als hij wil haha.

En @Totoro Haha en herkenbaar! Zo doet onze jongste kat ook. Helaas kan die van ons niet de hele tijd los omdat we nog met een herintroductie bezig zijn tussen de twee katten. Dus moet hij zich uitleven op het kamertje.

17 likes

Niet met storm, maar 1 gaat extreem hard miauwen met onweer.

Moet deze hele week naar kantoor voor werk, zodra ik thuiskom ligt mn poes of kat op schoot. Denk dat ze me toch missen :pleading_face::pleading_face:

31 likes

Omfg Dolleke heeft vannacht over een kattengras plant gekitst en tegen de ruit en op de vensterbank :rofl:. Asshole, plant weggegooid. Arm plantje

The guilty one

15 likes

Huh grrr ik snap eecht niets van zulk soort opmerkingen?

Deze is erg content met haar nieuwe donut!
“DoNut disturb me :doughnut:

32 likes

Ik wil ook zo’n donut.
Voor mezelf.

8 likes

Zo ontzettend lief! :pleading_face: Er bestaan echt een hoop fabeltjes over katten zie je wel

3 likes

Ik ook niet, vooral hij was toen nog jong (ongeveer 1) en zie hem soms wel eens proberen de andere kat met zijn stompje te meppen (dat ziet er dan zielig maar ook heel grappig uit) maar klautert overal in en heb nooit gedacht oei dit gaat niet goed. En hij hobbelt grappig rond. <3

1 like

Hee die heb ik ook! Al snappen mijne hem niet goed. :sweat_smile:

20 likes

Ik heb er ook zo één maar mijn kat is er bang van, hij loopt er omheen met een grote bocht :unamused:

3 likes

Hier ook, vind het zo schattig maar mijn kat vind het doodeng. Ze is er 1x in geweest en toen bleef ze met dr nagels hangen en sindsdien vind ze het doodeng

Waar is dat leuke houten speeltje van?

2 likes

AliExpress! Haha Deze geloof ik. Ze spelen er niet super veel mee, maar wij gebruiken m ondertussen als foodpuzzle met brokjes erin :yum:

1 like

Ja, twee keer per jaar. Dat was volgens de dierenarts ook echt voldoende.
Ik heb ook echt een pillenhater, ik heb serieus een voetbalteam nodig om dat bij hem naar binnen te krijgen, maar er bestaan dus ook druppels voor ontwormen. Die haal ik altijd bij de dierenarts.

2 likes

Pffff dat je s ochtends wakker wordt en de kamer inloopt en het halve huis onder het bloed zit :joy: kat was lekker bezig met de muis vannacht.

2 likes

Mijn kater van 1,5 is zo bang voor alles, zou daar graag iets aan willen doen. Hij schrikt zelfs van ons als we met schoenen aan van de trap af komen, of als we een regenjas aanhebben… het is dan echt totale paniek, en zodra hij dan hoort/ziet dat wij het zijn komt hij wel bij ons. Maar vind het zo zielig en hij lijkt ook steeds banger te worden. Zijn zusje heeft nergens last van. Hebben jullie tips wat ik kan doen om hem te helpen?

Ah zo zielig. Ben je zeker dat er geen medisch probleem is? Ik zou voor de zekerheid eens naar de dierenarts gaan, dan kan je dat uitsluiten.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ken veel mensen die bachbloesem druppels gebruiken. Bach Rescue Remedy Pets - Alcoholvrije Druppels | Bestellen

1 like

Ik ben vijf dagen op vakantie geweest en nu is ie zoooooo lief

24 likes

Hij komt al best wel vaak bij de dierenarts want hij heeft HCM met medicatie. Dus denk eigenlijk niet dat het iets lichamelijks kan zijn. Verder speelt, eet en drinkt hij goed en verder niet nerveus in huis. Maar het is gewoon continu bij plotselinge bewegingen of geluiden dat hij met een dikke staart zit te kijken of wegrent…

We hebben twee weken geleden een nieuwe bank gekocht, zou het daar aan kunnen liggen? Ben een hele tijd in de weer geweest met dagelijks/om de dag Feliway sprayen en ze deden t heel goed met de nieuwe bank en verandering qua geur, maar misschien omdat ik nu niet zo frequent meer spray?

Weet iemand hoe je weet of je een teek volledig hebt verwijderd? Buurkat lag weer lekker te slapen hier en bleek een teek te hebben dus deze heb ik verwijderd alleen heb ik geen tekentag dus begin te twijfelen of het wel goed is gegaan. Ik zag alle pootjes zitten, het lijfje was heel en er zat een donker geheel aan het lijfje vast. Iemand enig idee?