Me ouwe bokje is zo relaxt sinds ik vd week verhuisd ben
En iemand daarachter heeft het al opgegeven.
Ik heb net een veeeeel te dure krabpaal besteld. Komt hopelijk over een paar dagen binnen en ga nu heel veel schietgebedjes doen dat hij gebruikt gaat worden. Desnoods ga ik zelf op het plankje zitten, ding kost geld zat
Mijn kat plast vaak en behoorlijk veel waardoor ik de kattenbak vaker moet verversen. Toen ik vorige keer tips voor kattenbakken vroeg, las ik dat sommige mensen zoân 2 weken met 1 verse bak doen maar dat lukt hier dus echt niet omdat ik er zoveel plasjes moet uitscheppen. Heeft iemand nog tips om het grint langer te laten meegaan? Ik gebruik klonterend grint en ik leg al zoân plastic zak onderin de kattenbak.
Hij heeft een tijd terug eens een blaasontsteking gehad en is daarvoor behandeld maar sindsdien drinkt en plast hij dus veel. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, mijn schoonouders of een nichtje van mân vriend. Eerder ook wel eens een vriendin van mij. Maar kan me voorstellen dat 4 week ook echt wel lastig is idd! Of afwisselen of zo met verschillende mensen.
Ik word gek. Moet nog urine opvangen van de poezel, dus heb nu van die speciale korrels in de bak die geen urine opnemen. Maar dat zakje was best klein dus er ligt sowieso niet zoveel in, en ze heeft nu al twee keer op die rand van de bak gestaan maar ze vertikt het om naar binnen te lopen Maar ja ik zit hier letterlijk te wachten tot zij plast want die urine moet zsm naar de dierenarts. Verveel me kapot⌠en weet zeker dat wanneer ik er nu normaal grit in doe ze meteen gaat. Maar ja dan kan ik het niet meer opvangen. Please, ga plassen beessie
Dit klinkt heel maf misschien, maar wat bij mij dan altijd werkt is juist vers grit in de bak doen. Komt kat gelijk aanrennen En dan doe ik er dus snel een oude soep lepel onder
Werkt bij mij altijd heel goed
Hoeveel bakken heb je? Ik heb twee katers en drie bakken en kan ook zeker geen twee weken, tegen die tijd issie echt allang leeggeschept als ik de poep en plas eruit schep.
Misschien laat maar hier werkt een hele lege bak, die gekke korrels moet mijn kat ook niks van weten. Op internet staan ook nog wel andere tips voor âvullingâ waarbij je urine makkelijk kunt verzamelen.
Ik heb wel eens gehoord dat dit alleen bij mannetjes werkt ??? Meisjes zouden niet zo aanslaan op schoon grit??
Ik doe het zelf wel ook altijd precies zo, maar heb ook katers
Mijne poept wel graag als de bak net schoon is haha! Maar goed heb nog wat van die extra zakjes korrels besteld en die komen als het goed is vandaag. Dus maandag dan maar weer opnieuw proberen. Mân andere idee is om een vuilniszak over het normale grit te leggen, en daarbovenop weer die nieuwe korrels met een beeeetje normaal grit ertussenâŚ
Mijne is een vrouwtje en gaat ook zo vaak pre-cies op de bak als ik die net verschoond heb
Ik vind dat vaak zonde van âmijn werkâ haha maar in dit soort situaties zou het wel handig zijn idd
Niets poept zo lekker als een brandschoon toilet
Toch weinig verschil tussen mens en dier hè
1 bak en 1 kat. Misschien kan ik inderdaad nog een bak zetten
Mijn straatkatje is zo apart. Ze maakt echt bijna nooit geluid. Ik heb haar nog nooit horen miauwen en ik denk dat ze het niet kan? Want ze doet het ook niet als je haar in een mandje doet, of bij de dierenarts en pas stond ik per ongeluk op haar staart en ze keek me alleen zo aan van âwtf doe jij?â
Terwijl mijn andere kat dan echt schreeuwt. Ze blaast ook nooit en haar spinnen kan je niet horen alleen voelen.
Alleen ze maakt dus af en toe geluid wat meer lijkt op een combinatie van trilling en het geluid van een cavia haha. Alleen het is zo inconsequent dat ik nooit weet wanneer ze het doet dus ik krijg het steeds niet op camera.
Maar elke keer denk ik weer wat is dit een gek beest joh.
Mijn kat drinkt en plast ook veel en heeft dus suikerziekte. Dus ik zou het wel goed in de gaten houden en desnoods een tripje naar de dierenarts doen. Zeker in combinatie met bijvoorbeeld veel eten.
Geen tips hier verder, want ik verschoon hem meerdere keren per dag. 2 weken lukt ook echt niet en dat wil ik ook niet, geloof ik.
Oh echt? Haha interessant.
Ik heb dus ook een kater dus dat klopt wel weer