Mijn kat is absoluut míjn poezenkind: we zijn op het balkon en zij ligt het liefst in de schaduw
Heel mooi kleed ook! Waar is het van?
Leuke poes, maar het wordt misschien wel tijd voor nieuwe plantjes…
Hahahaha ja die dode alocasia staat er al maanden. Maar de zon schijnt superhard in de middag en ik ben niet goed met buitenplanten dus ik denk dat het zo blijft haha
Aww
Ik vind het nu ook nog fijn in de zon in m’n hangmat, maar nog 5 graden erbij en ik verstop me
Ah ze is zo mooi
Lief!! Ik vind het ook echt heel knap van haar, we hebben haar pas sinds november. Ze is compleet getransformeerd sinds ze hier woont. In positieve zin dan
Ik mocht Dolly’s buikje aaien vandaag
Haha, hier hetzelfde!
Meneer heeft weer heerlijk buiten gelegen vandaag.
Ik ga zo het forumtrendzitbad bij mijn zus ophalen, zodat ik mijn ondergepiste dekbed in de Biotex kan weken. 🥲
Ze geniet helemaal van het mooie weer. Zodra de deur van de achtertuin open staat ligt ze in de achtertuin. Terwijl we een kattenluik hebben waardoor ze naar buiten kan. Vind zo leuk om te zien hoe te helemaal geniet en rond dwarrelt in de tuin.
Oh wat een leventje heeft mijn kat. Ik ben gisteren en vanochtend bezig geweest in de tuin en hij gaat lekker.zijn eigen gang, gaat op avontuur en komt dan weer even aanwaaien om te eten, drinken en knuffelen. Heerlijk.
Ohh wij vertrekken voor een weekje aan zee maar ik ga mijn kat zo missen! Gelukkig komt mijn broertje in ons huis wonen dus de kat komt vast niets te kort. Maar ik kom wel knuffels te kort!!
Hahahahaha. Ik dacht mijn binnenkat er misschien een plezier mee te doen door hem mee naar buiten te nemen en te laten rondlopen op de binnenplaats, zodra ik hem neerzette begon hij wel met rondlopen MAAR OOK echt zo hard te miauwen. Volgens mij vond het het echt niet leuk, dus snel maar weer opgepakt en terug de trap op. Hij rende de laatste trap nog harder op dan wanneer hij zijn voerbak hoort afgaan.
Ik moet deze echt even delen ik heb een mini onderneming in scrunchies, en had ze even bij elkaar gegooid voor een foto. En nu kan ik het niet over me hart verkrijgen ze op te ruimen
Aahh Het is dat het misschien niet helemaal handig is als mensen zien dat er katten op hun scrunchie hebben gelegen, maar anders zou ik zeggen gebruik deze foto’s voor je website van je onderneming
Haha, ja ze zouden echt perfect zijn om te gebruiken! Ze ziet er zo blij uit ik heb alle scrunchies wel in de was gedaan omdat ze ook op de grond geslingerd hadden, die lag ook lekker bezaaid met stof (gebeurt al snel als je de hele dag in die kamer stoffen aan het knippen bent
)