Kattentopic #2 (Deel 1)

Onze kat is altijd binnen. Sinds we met het mooie weer vaak in de tuin zitten gaat ze mee. Ze wordt er zo blij van.

55 likes

Wat een mooierd. Is het een raskat?

1 like

Ja. Een Britse korthaar silver tabby.

1 like

Ik ging net mijn katten eten geven, maar kon één van de twee niet vinden. Normaal staat ze al bij mijn benen te krijsen zodra de deur opengaat van de kast waar ik haar voer pak. Ook rammelen met het bakje hielp niet, rammelen met snoepjes. Ik dacht dat ze op de één of andere manier uit ons appartement was ontsnapt, kon haar echt nergens vinden. Uiteindelijk lag ze heeeeel diep te slapen in de sokkenla :joy: waarvan de deur dicht was dus geeeen idee hoe ze daar terecht is gekomen

7 likes

Mijn kat was vanochtend erg verdrietig toen ik naar de badkamer ging

31 likes

Aaaaah haha dat koppie en dat lijf er zo onder :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nieuwe comfortabele pose gevonden

45 likes

Het is gebeurd. Na 9 maanden denkt Doll: fuck die fluwelen mandjes, ik claim nu ALLE MEUBELS. Bankstel, fluwelen eetkamerstoelen, kledingkast, bed. All the things.

28 likes

Wanneer het regent maar je eigenlijk buiten achter de vogels aan wilt :joy: duwt ze de tuindeur open en gaat op de drempel zitten

52 likes

Wat een moppie :heart_eyes:

1 like

Hoe lang spelen jullie katten tot ze moe worden? Men! Met onze 1 jarige kater kan ik (nee moet ik haha) wel uren spelen en dan nog gaat ie niet liggen en chillen.

De oudste was toen op die leeftijd er na 15 min klaar maar maar onze jongste is niet te stoppen. Vanaf 1600 thuis, maar hij heeft geen enkel moment stil gezeten. Elke keer als hij een paar seconden ligt, moet ie weer op pad en rennen, springen door de woonkamer.

1 like

Gaat echt supergoed met ons kitten! Na 2 dagen deed ie godzijdank alles op de kattenbak en nu we m ruim een week hebben komt ie soms op schoot. Hij zoekt ons echt op als hij een aai wil, is enorm speels en gaat dan als een dolle het huis door, hilarisch om te zien.

59 likes

Ik heb helaas geen tips, maar wat ontzettend vervelend voor jullie zeg :frowning_face: Toen ik nog in een appartement woonde probeerde ik soms het geluid te overstemmen, maar mijn kat had er in veel mindere mate last van dus dat helpt denk ik niet. Hopelijk went je kat er snel aan

1 like

Meneer lag op zijn troon vanmiddag.

32 likes

Wat matcht ze mooi bij je bankstel en kussens :smile:

1 like

Ik heb ook een Duracell kat :grimacing: hij is bijna 3 maar hij lijkt gewoon niet moe te worden. Ik speel als ik tijd heb een paar keer overdag (een paar minuten) en 's avonds wat langer. Maar ik heb dus eigenlijk geen advies haha

Ik moet weer voer bestellen bij zooplus, weten jullie nog iets leuks om erbij te doen? Koop sowieso weer die hengel met veertjes want daar zijn ze echt gek op, iets met veertjes is hier altijd wel goed eigenlijk.

Als ze zoiets hebben is dat soms wel een hit. Mijn katten en die van familie spelen verder vooral met rare voorwerpen.

en

Zoiets deed het hier ook nog wel goed toen ze max 3 waren.

3 likes

Van die knisper dingetjes! Die zijn bij ons een hit!

De kussentjes met valeriaan/kattenkruid. Al stinken die wel heel erg naar zweetvoeten :rofl: