De poes ligt hier na zo’n 10 maanden ineens weer in haar mandje te slapen? Gekocht toen ze hier kwam wonen, toen misschien een maandje soms gebruikt en daarna nooit meer naar omgekeken. Tot nu. Echt elke dag sta ik toch weer versteld
Dit is zo typisch kat, haha. Doen ze hier ook. Kijken ze ergens maanden niet naar om en ineens zijn ze er niet meer uit weg te slaan.
Silver tabby vind ik zo’n mooie kleur! Echt precies die Whiskas-kat haha
Onze katten hebben ook fases. Ik heb zo’n superleuk kattenbankje gekocht, hier keken ze de eerste maanden niet naar om en op het moment liggen ze er steeds op haha.
even een tip om krabpaal beetje chill schoon te krijgen en om snel het grint weg geveegd te krijgen. bij de action heb je een rubberen bezemset, kost 4.65 maar echt. IDEAAL.
Ik gebruik die bezem al heel lang met oog op het grint om dat snel weg te halen inpv iedere keer de stofzuiger aan te doen (Dan blijf je bezig). Maar heb net de krabpaal zo goed als nieuw gekregen met simpelweg de stoffer te gebruiken.
Gisteren tijdens het wandelen allemaal lieve katten geaaid, waaronder deze die niet bij me weg te slaan was
Nu zit ze lief maar ze was steeds uit het raam en dan op het randje zitten. Zo bang dat ze er af valt omdat ze best wel vaak een misstap maakt.
wat een ontzettend vette kamer!
Ja het is echt mijn oase! We hebben een kamer omgetoverd tot mijn hobbykamer en logeerkamer maar ik slaap mega slecht dus het is meer mijn slaapkamer geworden haha. Probeer nu steeds m’n kat te lokken maar ze verkiest nog steeds onze echte slaapkamer om te slapen.
Kun je niet zo’n net in het raam spannen, zo een die je ook voor balkons kunt gebruiken.
Oh jee. Ik ga haar niet meer onbeheerd achter laten met dat raam zo.
Heeft je kat er nog wat aan overgehouden? Hoe is het nu met je twee oude verhuizers?
@Spaarlamp ja dat is een goede!
mocht je zelf nog iets willen maken, wij hebben bij onze tuindeur hebben we simpelweg houten latten aan elkaar gemaakt en daarover heen kippengaas.
magneetjes aan de deuren en z’n slot schuifje zodat ze niet door eventueel dun gaas kunnen maar ook de deur zelf niet open kunnen maken.
i call it kitty jail
M’n kat ging via het slaapkamerraam naar buiten, maar dat heeft alleen een dun richeltje, ze wilde omdraaien en is naar beneden gevallen. Niks aan overgehouden en ze heeft het gelukkig nooit weer gedaan.
De buren hebben dit op de schutting, maar de buurtkatten trekken zich er vrij weinig van aan… 🥲
Wij krijgen een kitten! Zoveel zin in, ga in het begin ook lekker veel thuiswerken. Ik heb zelf alleen ervaring met volwassen katten, dus misschien heeft iemand nog tips uit eigen ervaring? Ik weet eigenlijk vooral niks over het hele opvoeden, onze katten kwamen altijd al opgevoed en met een heel eigen willetje zo uit het asiel
Ben ook al wat dingen aan het bestellen. Zag hierboven al wat tips voor speeltjes in de post van @anon91169173 dus dat ga ik sowieso bestellen. Maar als iemand nog iets weet wat vooral voor kittens heel leuk is dan hoor ik dat graag
Ooo wat leuk!! Wanneer komt hij/zij?
Mijn kat vond kattenhengels altijd heel leuk om mee te spelen, met bijvoorbeeld een veertje eraan. Maar ze vond gewoon een losse veter ook heel leuk haha