Dit is ook een goeie idd! Hadden wij in het huis voor het huis met de magneten 
—
@Ovenschaal bij ons heeft mijn man het ook opgehangen, ik was de brains en hij de muscle zeg maar 
Dit is ook een goeie idd! Hadden wij in het huis voor het huis met de magneten 
—
@Ovenschaal bij ons heeft mijn man het ook opgehangen, ik was de brains en hij de muscle zeg maar 
Zo lief te genieten!!
Uggggh ik heb echt een enorme zwak voor rode katten 

Wat een lieverd 
O, die rode katten (en alle anderen). Vind rode katten wel vrij fel trouwens.
Mijn rode kat is dan denk ik vermomd als rode kat ofzo, hij is echt de liefste ooit haha. Echt zo’n klein broertje dat nooit kattenkwaad uithaalt.
En hij kan knipogen 
Awh, wat een schatje. Mijne is wel echt fel. Al is 'ie wel een stuk feller geworden na zijn diagnose (suikerziekte).
Wat woon je mooi! Waar is die stalamp van? Zeg aub niet dat ie antiek is
Haha nee hij is van m’n oma, die had hem vorig jaar nieuw gekocht maar paste niet in het bejaardenhuis
. Zal even checken of ze nog weet waar hij vandaan komt!
Heeeeel graag! Echt prachtig!
Ik kan geen genoeg krijgen van alle katten foto’s 
Mijn rode kat die is ook gek op precies hetzelfde dekentje. Het is gewoon lekker warm! 
Hij maakt zelf de lade los, kruipt er in en dan blijft hij lekker liggen.
Mijn vriend en ik hebben vrijdag ons kleine sibeertje opgehaald! Ze was toen we thuis kwamen echt nog wel angstig, zat na de autorit te trillen in d’r reismandje zo zielig. Gisteren was ze ook nog wat schrikkerig maar het gaat echt steeds beter. Ze durft en kan steeds meer, zo leuk! Wel enorm aanhankelijk, gelukkig is m’n vriend vrij en heb ik bijna vakantie. Lekker knuffelen en spelen 
Huh mijn kat geeft net echt een gemene bijt in de bovenkant van mijn voet. Heeft hij echt nog nooit gedaan. Ik heb gewoon grijze schone sokken aan, dus denk ook niet dat er een vreemde geur aanzit ofzo. Iemand anders dit een keer gehad?
Mijn cyperse kat bijt en slaat regelmatig. Die kan er onder andere niet tegen als je te snel langs loopt. Hij bijt en krabt ook nog eens diep, waardoor ik meer dan eens antibiotica heb moeten slikken.
Ik ben op alle katten maar op zwarte misschien nog wel meer <3
Zwarte vind ik ook echt geweldig
Vooral pikzwarte vind ik zo mooi.