Mijn cyperse kat bijt en slaat regelmatig. Die kan er onder andere niet tegen als je te snel langs loopt. Hij bijt en krabt ook nog eens diep, waardoor ik meer dan eens antibiotica heb moeten slikken.
Ik ben op alle katten maar op zwarte misschien nog wel meer <3
Zwarte vind ik ook echt geweldig Vooral pikzwarte vind ik zo mooi.
Jaaaa zwarte katten zijn ook echt plaatjes
Even mijn grote vriend (van mijn ouders) showen, weet eigenlijk niet meer of ik deze foto al eerder gedeeld heb maar oké. 🥲
Maar cyperse zijn ook leuk
En zwart-witjes. Deze zit regelmatig voor mijn deur op me te wachten en wil dan naar binnen Vind ik altijd zo sneu. Hij/zij is van de buren trouwens.
Kijk al die snoezen nou <3 hoe kan iemand hier niet van houden ik zal het nooit begrijpen haha
Hebben je katten nu dezelfde naam? Haha
Als je per ongeluk op z’n staart of pootje staat dan kan hij bijten. Verder alleen als hij vindt dat het te lang duurt voor hij brokjes krijgt, maar dat is meer zachtjes knabbelen dan echt bijten.
Ik denk dat hij gewoon vond dat mijn voet in de weg stond, want hij wilde erlangs. Hij kon ook gewoon onder de tafel door, maarja katten he
Helemaal onder de tafel door? Ja ik snap dat dat een brug te ver was
Grote Fons (of dikke Fons, maar wil hem niet te veel fatshamen) en kleine Fons is het geworden/gebleven.
Opgekruld meisje
Zo kan ik meteen weer vergeten dat ze daarstraks weer eens een tapijt had onder gebarft
Hé nieuw hier op het forum, maar ik kijk al een tijdje mee naar al jullie lieve katten foto’s. Zelf gek op zwarte katten omdat ik er ook een heb rondlopen.
Oh ja inderdaad! Zsazsa is ook echt een mix van allerlei kleuren, soms lijkt ze heel donker en later weer wat lichter. Of juist redelijk rood.
Zsazsa is van Cattery von Dorofei, niet zo’n hele bekende zoals je soms wel eens op fb ziet. Zij hadden gelukkig ook niet van die bizarre regels in 't contract staan en je hoefde ook niet door een hele sollicitatie procedure haha. Volgens mij gewoon op basis van of er een klik was of niet. Heerlijk! En die van jou?
Heeft iemand hier trouwens weleens een hond genomen bij een oudere kat? Ik wil over een paar jaar een pup erbij nemen (een ruwharige teckelpup en hangt af van de omstandigheden wanneer). In het gunstigste geval zijn mijn katten dan 16 - 17 en ik vraag me af of ik dat die beestjes wel aan moet doen of gewoon moet wachten tot ze dood zijn. Misschien wat voorbarig, maar ik weet het liever op voorhand dan dat het diertje weer weg moet