Zo leuk om ze samen in de boekenkast te zien.
Hebben jullie trouwens nog tips om ze uit de luxaflex te halen? We zetten haar nu op de krab plank of gaan met haar spelen, maar het gebeurt nu best wel vaak. De andere kijkt er totaal niet naar om.
Zo leuk om ze samen in de boekenkast te zien.
Hebben jullie trouwens nog tips om ze uit de luxaflex te halen? We zetten haar nu op de krab plank of gaan met haar spelen, maar het gebeurt nu best wel vaak. De andere kijkt er totaal niet naar om.
De enige oplossing bij mij was om de luxaflex half omhoog te doen zodat hij er onderdoor kon ipv er doorheen, maar uiteindelijk heb ik de helemaal weg gehaald.
Heeft iemand hier een misschien een tip? M’n ene kat heeft al jaren af en aan allergieën ergens voor. Ze krabt bepaalde plekken dan helemaal open, tot bloedens toe. Het ene jaar heeft ze geen last en nu al weer maanden heel erg. Ze knauwt nu ook aan dr staart en enkels, denk dat dat vooral stress is. Maar die andere plekken lijken vooral lichamelijk te zijn.
Heb samen met de dierenarts al veel medicatie geprobeerd. Zowel injecties als pillen en druppels en crème. Speciaal voer lang geprobeerd maar niets werkt permanent en ik weet het niet meer.
Zal foto’s toevoegen, sorry voor de zwakke magen.
Ze heeft nu dus een romper en een kap om omdat ze anders 2 plekken in dr nek pakt en die bij dr oor ook.
En ik zag net ook een afgebroken tandje.
Sorry geen tip, maar wat sneu
Mijn oppaskat is al de hele nacht weg en zijn gps band is leeg. Hij is ook niet gekomen om te eten. De baasjes zijn gister weggegaan voor drie maanden, ik hoop maar dat ie snel terugkomt. Normaal halen we hem elke avond binnen en laden we die band op maar dat is gisteren niet gelukt
Sorry geen tips maar ik verbaas me erover dat zo’n band iedere avond opgeladen moet worden. Dan streeft het toch helemaal z’n doel voorbij? Beetje een you had one job situatie. Hoop dat de kat gauw terug is!
Meestal isie aan het einde vd avond/rond middernacht nog 40%, dan gaat de kat naar binnen en band aan de lader, maar gister was ie ineens om half 6 ofzo leeg, is zeker niet de bedoeling
Heeft er iemand tips/ervaring met het verwijderen van klitten bij een halflang harige kat? Ze is al wat ouder en krijgt dus steeds meer moeite met sommige plekken goed schoonhouden. Wij borstelen haar vrij regelmatig, maar blijkbaar is dat niet meer voldoende. Er zijn allerlei producten voor te vinden online, maar volgens mij is niet alles geschikt (bijv. Furminator).
Ik volg Sylvia Witteman op twitter en die heeft dat issue ook met haar langhaar. Zag veel mensen reageren dat je echt beter naar een trimmer kunt als er al klitten zijn. Die borstels zijn niet allemaal geschikt en helemaal niet als er al klitten zijn kennelijk…
Mijn kat is gevonden! Op 20 minuten loopafstand, arm beest
Wat ver, jeetje. Gelukkig terecht!
Ja dus niet. Hij wilde absoluut niet mee en ik ben hem weer kwijt. Ga nu terug met de auto hopen dat ik hem daar in krijg
Wat is regelmatig? Ik heb hetzelfde probleem met mijn oude kat en ik kam haar nu elke dag en dat gaat goed. Eerst deed ik het ook af en toe maar nu dus elke dag en dat werkt. Ze heeft geen vilt meer nu
Oh nee wat vervelend Eten/snoepjes en een reismand meenemen misschien? Iemand vragen om te helpen? Succes
Ja ik had al snacks mee maar nu idd de mand en de auto! Want hij is chonkyyy dus die mand lang tillen is niet makkelijk
Ahh de grote kat en de kitten spelen nu inmiddels samen onder de deur door en kunnen elkaar zien door het glas. Dit laat ik nog even een paar dagen zo denk ik, zodat ze even kunnen wennen. De grote kat wil er wel graag heen heb ik het idee, maar ik vertrouw dat nog niet helemaal. Ook maar een extra kattenbak besteld, de kitten vindt mijn geïmproviseerde versie niet zo leuk ook het wisselen van ruimte gaat opzich goed gelukkig
Ach, wat sneu Heeft de dierenarts kunnen testen waarvoor de kat allergisch is of is dat onduidelijk? Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt
Het valt helaas amper te testen. Bloed onderzoek komt zelden wat uit en als ze een biopt nemen kunnen ze niets afwijkends zien helaas.
Het lijkt de laatste tijd weer goed te gaan tussen mijn katten, ze hebben nog niet weer gevochten. De “boosdoener” zit inmiddels nu een paar weken aan Zylkène, als we het idee hadden dat dit wel wat deed mochten we het van de dierenarts door blijven gebruiken.
Dat spul was dus op en de nieuwe bestelling nog onderweg, door vertraging zat er geen overbrugging meer tussen (1-1.5 dag zonder Zylkène) en het ging gisteren dus bijna mis. Ik kon hem toch tegenhouden. Nu krijgt hij dat poeder weer door het voer heen en nu is er niks meer aan de hand… Hebben dus toch een idee dat dit onze “oplossing” is (dierenarts denkt niet dat we nog iets anders kunnen doen). Er zijn nog weleens momenten geweest dat ik ze even uit elkaar haal (bij bijvoorbeeld plotseling grommen naar elkaar), maar zolang ze nog niet vechten gaat het even later gewoon weer zoals vanouds eigenlijk. Ze spelen ook weer samen. We hebben ze ‘s nachts nog wel apart en ook als we weg zijn.
Nou gek beest is nog steeds kwijt. Reismand incl snoepjes staat klaar in de auto, nu wachten tot iemand ons belt… drama