Zo leuk <3 ik heb het ook buiten, maar mijn kat geeft er geen fuck om
Maar ach, ik vind het zelf heel mooi en de bijen ook <3
Het was voor de bijen bedoelt maar onze kat denk er anders over
Ik liep net de woonkamer in en daar lag een van mijn katten heel druk te spelen. Zo schattig hoe ze zich dan zelf kunnen vermaken (andere kat ligt in een andere kamer te ronken haha)
Wat vervelend voor jouw kat!
Ik dacht daar ook aan, maar de kans dat er een reden van allergie gevonden wordt bij een kat, is zo ontzettend klein dat ik me afvraag of dat het waard is…
M’n poezenkont heeft een klein wondje onder d’r kinnetje. Kan niet van andere beesten komen en ze laat me d’r nagels niet knippen haha dus probs haar eigen schuld. Heb er 2x een los korstje vanaf geveegd en nu zit er weer een klein korstje op. Zou ‘t kwaad kunnen en moet ik met zoiets naar de dierenarts? Verder is alles normaal in elk geval.
Ja klopt, daardoor ga ik er ook niet heen.
Het kan ook kattenacne zijn. Kleine zwarte korreltjes/korstjes op de kin. Kan verder niet zoveel kwaad, maar dat kan wel bepaalde oorzaken hebben zoals plastic voerbakjes.
Werkt de medicatie voor jouw kat nu voldoende?
Zag bij die van mij ook kleine ronde korstjes op de punt van dr oren, heb ze eraf gehaald omdat ze los zaten maar je voelt echt een verdikking van de huid en het wordt ook weer rood, lijkt wel een verkeerde volgorde van korstjes krijgen. Ze kan er absoluut niet bij door die kraag. Ik zie dr nu ook weer vaker proberen te krabben aan die plek bij dr oog/oor en dr nek.
Ik weet het niet meer
Ik snap de hopeloosheid. Tot nog toe werkt het, maar het is nu elke keer in een kuur vorm gegeven en dus afbouwend. Dus een tijdelijke oplossing. En ik hoop in de toekomst geen permanente. Zelf heb ik het idee om nog te kijken naar antihistamine voor katten (in overleg met dierenarts ).
Ok! Heb idd ook kunststof voerbakjes!
Meteen even twee gekantelde, keramische voerbakjes besteld.
1 van mij heeft regelmatig een wondje op zijn kin en ik laat dat altijd maar zitten (hij niet ). Ben er eigenlijk nog nooit mee naar de dierenarts geweest. Pas was het wel dikker, maar dat is ook weer bijgetrokken toen ik wilde gaan. Let wel op of het niet verandert (dikker, pus eruit etc).
Mensen bij mij in de straat hebben dit ook in de voortuin geplant en mijn kat rent daar altijd hard op af en rolt de hele plant plat
Ik ben een midweek weg geweest. De katten zijn blij dat ik terug ben.
Als ik op de bank zit, komt ze vaak op het kussen naast me zitten, met kopjes tegen m’n hoofd en al
En nu is ze ingedut en ligt ze er zo bij ik kan dit echt even niet aan, zo blij met deze kat
hawwwww zo lief
is ze nou zo klein/kort? of lijkt dat maar zo door de manier waarop ze ligt, met de staart zo erbij?
ik kan ook altijd zo genieten als mijn katje zo tevreden ligt te purren
Haha ja dat lijkt op de foto inderdaad zo, viel mij ook al op. De foto is van schuin voor gemaakt waardoor het perspectief een beetje vreemd is en de staart idd wat naar voren door het kussen
Wauw, ze lijkt bijna sprekend op mijn cyperse kat
Over katten gesproken: hier was poepen bij 1 van de 2 niet goed gegaan, dus ik vond overal van die sporen en een drol op het kleed
Ga de komende tijd me maar even vermaken met foto’s van jullie katten. Hier nog nooit gekeken maar nu zo’n behoefte aan.
Afgelopen december heb ik mijn 16e jarige poes in moeten laten slapen.
En woensdag j.l. mijn andere kat, hij was 14, en gewoon óp. Heb de moeilijke beslissing voor hem moeten nemen.
Nu zijn ze hopelijk weer samen
Maar ik zit nu echt in een diep gapend gat. Elk moment van de dag mis ik ze.
Het is oorverdovend stil in huis. Geen trippelende kattenpootjes, bij hem hoorde je zijn nageltjes altijd goed.
Geen vragen om eten zodra je wakker wordt.
Beiden hadden diabetes, zelfs deze zorg mis ik enorm.
Na mijn vakantie, zo eind september, wil ik wel weer een kat adopteren.
Heel veel sterkte