Wat kunnen ze toch lekker liggen en slapen. Vind het ook zo gezellig dat ze bij me op de bank komen chillen. Ben zo blij met ze

Zorg dat je alternatieven hebt voor wat niet mag. Zoals een klim/krabpaal (nee, niet aan de bank krabben of in de gordijnen klimmen, ja, wel op de paal) en speeltjes (nee, niet de wol, ja, wel dit speeltje).Dat maakt het makkelijker om de energie van de kitten in goede banen te leiden.
Ik kwam net thuis en betrapte m’n kat die op een broek van mij lag te slapen maar op m’n schoot liggen? ho maar
Oorontsteking van mijn poes is weer helemaal over gelukkig. Haar hele kraag is nog mega vettig van dat oorspul maar de dierenarts zei dat ze met een weekje weer haar mooie vacht terug had. Gelukkig maar want ze ziet er nu echt niet uit
@Hippe_kikker hoe was het bij de kittens?
Je hebt al veel tips gekregen, maar wat ik zelf ook fijn vond voor mijn kittens toen ik ze kreeg:
Hele lap tekst maar ik hoop dat je er iets aan hebt! en als je kittens er zijn, foto’s?
Het was geweldig! ze mogen al weg, dus ik ga Sokkie morgen ophalen
Ik heb geprobeerd naar alle tips te luisteren en volgens mij is mijn huis kittenproof! Mijn vader komt zo nog een randje tegen de onderkant van het balkonrek plaatsen zodat hij daar niet onderdoor kan schieten.
Mennn zoveel zin in morgen
Heb je al een foto?
Aww dat gestippelde buikje
Aahh wat een dotje!! Zo schattig die stipjes op de buik!!
Heb je een foto hoe ie er nu uitziet?
Ah wat een goedzak, hij blijft ook zo leuk zitten met z’n onderlijf, dat deed mijn kitten ook bij het kijken
Ahw!! Hoe heet ze?
Hij, Socrates (Sokkie)
Vraagje: ik heb vanmiddag (rond 2u) het reismandje met luikje open in de woonkamer gezet. Hij is er even uit gekomen (na lokken met speelgoed) en is toen weer teruggekropen in het reismandje en ligt daar te slapen. Maar hij heeft dus de kattenbak nog niet gezien/weet niet waar die staat. Kan ik ‘m zo even oppakken en op de kattenbak zetten? Of hoe pak ik dit aan?
Ik zou hem nu gerust laten en wanneer hij straks wakker is en er nog eens uitkomt hem de kattenbak laten zien.
Toen wij onze poes als kitten kregen, heeft ze vrij lang niet haar behoefte gedaan. Toen als tip gekregen het buikje lichtjes te masseren (van de stress geraken ze geconstipeerd, en zo komt het wat los), en erna is ze wel vrij snel op de kattenbak kunnen gaan. Dus als het lang uitblijft zou je dat is kunnen proberen.
Hahah dat gezicht er ook bij; “weet je niet hoe laat het is?”
“ja hallo je moet opstaan potverdomme. Ga koken en geef eten”