Zo schattig
Ah zo triest lijken ze!
Ja! Ze zijn het liefst de hele dag buiten, om te jagen op vliegjes en torren. Ze leken echt te balen hahah maar vaak gaat hij zelfs nog in de regen onder het tafeltje buiten zitten
Wat handig dat net zo!
En nat worden is heel erg natuurlijk
Herkenbaar, de mijne is net hetzelfde! Ook de hele dag buiten spelen en intens triest (en boos op mij) voor het raam kijken wanneer het regent.
Dat tongetje
Met dat knuffeltje ook zo naast hem, cute!
Onze katten lijken super veel op elkaar, ook dat witte boven de ogen wat meer naar 1 kant. Mijne kijkt hier een beetje sukkelig maargoed
Door dat net mogen ze inderdaad op het balkon, anders zou mijn katten moeder hart dat echt niet aandurven haha. De overburen laten hun kat wel over de rand lopen zonder enig hekje of iets, doodeng!
Ik vind het echt leuk dat mijn katten soms gedrag van elkaar overnemen. Mijn zwart/witte kat die komt vaak aan het einde van de werkdag van mijn vriend op mijn bureau om aandacht te halen. Meestal half uur voordat vriend klaar is. Ik mag dan absoluut niet werken of iets.
Nu heeft mijn rooie kat dat gezien en bedenkt hij; hey als ik voor haar op bureau loop dan krijg ik aandacht.
Zijn al 2,5 uur op en aan aan het kroelen.
Ja gisteren! Het viel op zich nog mee had ik de indruk.
De nierwaarden waren ietsje gestegen, maar niet heel erg. Hij heeft wel ook verhoogde suikerwaarden. Dus vrijdag terug en dan ging ze verder zijn suiker testen.
De dierenarts zei dat als het zijn suiker is, het relatief makkelijk onder controle te krijgen is. Ik begreep het niet allemaal goed (zat op de trein), maar de dierenarts was heel rustig dus daardoor voel ik mij ook relatief rustig
Hopelijk vrijdag of volgende week meer duidelijkheid. Mijn kat eet en drinks allesinds heel goed en is zijn vrolijke zelf gelukkig
Als het suikerziekte is mag je mij altijd pb’en. 1 van mijne heeft het 3 jaar nu.
Net terug van de dierenarts. Ze heeft het suikergehalte van mijn kat gecontroleerd en dat was goed, zeker geen suikerziekte.
Dus jammer genoeg zijn het echt zijn nieren die gewoon sterk achteruit gaan.
Bij de apotheek moet ik nu morgen een siroopje gaan halen voor de bloeddruk, dat zou de nieren al iets ontlasten.
Ook ga ik half en half stoppen met het nierdieet, soms is hij zo kieskeurig. Het is gewoon belangrijk dat hij iets eet. Heb hem vandaag tonijn gegeven en daar heeft hij veel van gegeten.
Ik vind het gewoon een heel eng idee dat het plots veel slechter kan gaan. Ik ga allesinds een babyweegschaal kopen, zodat ik goed zijn gewicht in de gaten kan houden.
Hij mankte ook plots vandaag, ik hoop dat dat snel overgaat want de dierenarts wilde liever geen pijnstilling geven omdat dat te zwaar zou zijn voor de nieren. Zo lastig dat je niet weet of ze pijn hebben. We gaan allesinds die siroop geven en hopelijk blijft hij nog lang stabiel.
Hoe weet je of een kat en een kitten matchen? Ik ga zondag naar een kitten kijken, maar ik ben echt bang dat ik Miep er misschien helemaal geen plezier mee doe. Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ze nu niet genoeg uitgedaagd wordt … wil zo graag het beste voor haar (en de kitten uiteraard)
Ze is al zolang niet meer echt op/lang tegen me aan komen knuffelen. Al sinds het zomer werd . Maximaal genieten
Dat is niet te zeggen op basis van hoe een kitten is. Dat weet je echt pas als je ze bij elkaar hebt vervelend genoeg.
Ja hij krijgt al 2/3 jaar niervoeding. Heb tot nu toe Royal Canin, The Hills, Pro Plan Purina geprobeerd. In het begin vindt hij alles super lekker, maar na enkele weken is hij het precies beu.
Ik denk dat ik gewoon lekker veel moet afwisselen. Heb net een bestelling bij zooplus gedaan met allemaal andere merken die ook specifiek niervoeding hebben. Zullen zien wat hij graag eet!
Heb trouwens ook de site Catmoneo ontdekt net. Gaat alleen maar over kattenvoeding en wat nu goed is, super interessant.