Wat een dotjessssss ik vind Edward en Alphonse ook hartstikke leuk hoor
Marshall & Fender
Maple & Hazel
Bean & Nugget
Gimli & Frodo
Edward & Alfie
Bedankt voor jullie reacties! Het zijn inderdaad 2 jongetjes! Misschien dan toch maar Edward & Alphonse…
Ik vond die anime ook erg goed. Loki, Odin en Marshall vind ik trouwens ook heel leuk! Helaas heeft mijn vriend ze allemaal afgekeurd haha
Ben nu aan het twijfelen tussen:
Loki & Odin
Miles & Otis
Fender & Otis of
Edward & Alphonse
maak er een poll van!
Edward en Alphonse en geef Alphonse dan een mini plate arrmor
Dat zou wel supercool zijn haha! Een van de beste animes die ik ooit gezien heb!
Waarschijnlijk worden de namen toch Jake & Elwood! Rechts Jake, links Elwood.
Zo blij met mijn kleine jongens!
Wat een extreme cuties zijn het ook! En mooi tapijt 
Wow wat een knapperds
Wat zijn ze knap 
Serieus, hoe ga je ze uit elkaar houden! 
Ze hebben best een verschillend koppie, kijk maar naar hun neuzen en tussen de ogen 
De namen staan vast! Ik heb Jake en Elwood altijd al leuk gevonden, ook voordat ik die vriend kende. Hij vindt het een eer!
En inderdaad, één heeft witte ‘sokjes’ en de ander niet. Ook hebben ze verschillende oogjes!
Snoesjes 

De poes eet laatste dagen zo weinig. Dagelijks eet ze gelukkig wel, maar niet wat ik gewend ben. Ik denk toch dat het door het warme weer komt. Ze mauwt ook meer dan anders, dus heb het idee dat ze deze temperaturen al totaal niks vindt. Maar is dit misschien herkenbaar voor iemand?
Ja, herkenbaar hoor. Onze kat heeft er nu geen last van maar voorgaande jaren als het echt warm was at hij ook niet echt, weinig drinken en ging op de gekste plekken in het huis liggen (op z’n zij languit terwijl hij nooit zo ligt). We lieten hem maar een beetje zijn gang gaan en hadden voldoende drink bakjes en wat natvoer (want vocht) klaargezet. Miauwen deed ie trouwens niet.
Ja hier eten ze ook minder als het warm is. 
Ik ben verliefd 
Zo lief 
Krijg hier echt baby (kitten) fever van!