Oooh ik hou zo van die random tong die uit blijft steken

Pff, ben weer 140 euro lichter hoor Maar de kat had flink hoge koorts, 41 terwijl 39 zo’n beetje normaal is. De DA twijfelt wel of het iets met de nieren of een ander iets is, dus nu krijgt ie antibiotica, heeft vocht gehad, iets tegen de misselijkheid en de eerste antibiotica en als het niet verandert gaan we bloedprikken.
En hij was trouwens ook een kilo afgevallen in een jaar tijd ongeveer, maar ik geef hem minder dan ie van mijn moeder kreeg
Ik wil even zeuren… Elwood is behoorlijk ziek. Hij heeft al dagenlang behoorlijke diarree en ik moet hem elke keer helemaal schoonmaken omdat hij onder zit… en mijn meubilair zit ook onder… Ik kom net bij de dierenarts vandaan en ik heb zó gehuild. De arme stakker moest geprikt worden omdat hij was uitgedroogd en hij heeft behoorlijk gekrijst. Nu 270 euro lichter en medicatie… Ik hoop dat hij gauw opknapt.
Ach wat zielig… wat sneu ook helemaal uitgedroogd… misschien een ongevraagde tip maar wat hier heel erg heeft geholpen is een waterfontein om meer te drinken. Hoop dat ie gauw opknapt inderdaad!
Ah, wat sneu! Snel beter worden, hij knapt vast snel op!
Ander vraagje: wat voor kattenmeubel heb je daar staan?
Bedankt, ik zal het onthouden!
Ik hoop het ook! Ik zal zo even een foto maken
Lijkt heel erg op de paal die ik ook heb, dat is deze Adori Krabpaal Kyra Naturel&Beige - Krabpaal - Krabpaal - Kat
Moet zeggen dat het een dure paal is maar hij is echt zo stevig! Heb m nu 1,5 jaar en is echt nog helemaal top.
Oh ik kwam er na bijna een jaar achter dat je die band op het bovenste mandje om kunt klappen zodat je er kunt stofzuigen, kwam bij mij een halve kat uit
Hahaha! Bedankt voor het delen
Mooie krabpaal! Wij hebben niet echt iets in de hoogte voor de katten dus vind dit wel heel leuk!
@Spaarlamp Past een grotere kater hier nog wel in denk je?
Katten zijn vloeibaar en passen zelfs in een botervlootje als ze willen dus vast wel
Oké sorry oude post en totaal offtopic maar ik was dit topic aan het doorscrollen en zag dit geweldige vloerkleed. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt ?
Jeetje hopelijk worden jullie katten snel beter @LastYoungRenegade en @SaikiKusuo! Niks vervelender dan dieren die zich niet lekker voelen
Ondertussen gedraagt die van mij alsof hij de wanhoop nabij is en compleet verhongerd wordt, it’s a mood.
Omg love dit
Oh zo zielig. Hopelijk knapt hij snel op met medicatie! Hoe is het met de andere kitten?
Ik heb even je verhaal teruggelezen en het is echt niet oke hoe je de katten hebt meegekregen. Mocht dit in België zijn, ik zou echt klacht indienen. Hopelijk hebben de vorige eigenaren nu wel hun mamapoes laten steriliseren!
Ja, echt zielig! Met de andere kitten gaat het goed. Hij is erg lief voor zijn broertje (en voor mij). Ze slapen nu fijn samen.
En dat klopt. Het was in Nederland. Ik ben blij dat ze bij mij terecht zijn gekomen.
Verdorie, de kat eet nog niet, ook niet het voer van de DA. Hij heeft inmiddels al 22 uur niets meer gegeten. Hopelijk gaat ie dat vanavond alsnog doen.