Kattentopic #2 (Deel 1)

Dacht dat 1 van onze katten niet kon jagen komt ze net met een pad thuis :sob: Snel buiten gezet want leefde nog en zag geen bloed. Nu is ze de hele woonkamer aan het afgaan opzoek naar de pad.

1 like

Ja uiteraard!!
Er komt dan echt kitten spam denk ik.

Ik ga trouwens echt stuk, ze zeggen nu dat je de kittens zelf moet ophalen maar als dat écht niet lukt dan sturen ze de kittens in een uber :joy:

11 likes

Oh echt super leuk! Ken je kitten lady al vanop YouTube? Zij heeft echt heel veel informatieve videos! Mocht het doorgaan, deel hier foto’s of je Instagram please :heart_eyes:

1 like

Ik wilde even laten weten dat het wat beter gaat met Jake en Elwood! Ze hebben nog een lange weg te gaan, maar het gaat de goede kant op! Elwood is zelfs een nacht opgenomen geweest in het dierenziekenhuis.

Hier een paar foto’s!

En hier Elwood in het dierenziekenhuis:

38 likes

omg :heart: :pleading_face:

4 likes

Ik kwam naar dit topic om te vragen hoe het met ze ging, maar je hebt zelf al een update gegeven haha. Fijn dat het de betere kant op gaat! :heart:

1 like

Nee ken ik niet, leuk!
Ik heb me officieel opgegeven. Na de presentatie kreeg je een toets waar je voor moest slagen en dat ging goed. Ik heb net alle informatie doorgegeven. Je mag namelijk zelf kiezen vanaf hoe oud je wilt fosteren en met welke aandoeningen je ok bent.

Ik heb voor nu gekozen voor kittens t/m 6 maanden oud, die wel al kunnen eten. Flessen voeding geven lijkt me vrij heftig want dat moet om de paar uur en heb ik ook geen ervaring mee dus ik ga eerst even kijken hoe het bevalt.

Ik heb mijzelf vanaf morgen op beschikbaar gezet dus ben benieuwd :scream:

8 likes

Oooh als je Kitten Lady nog niet kent, you’re in for a treat. Heel actief op sociale media en super knowledgeable. Ik ben altijd compleet invested in alle dieren die zij altijd hebben, kan er niks aan doen I’m living for it.

Zoo goed en leuk dat je dit gaat doen! :heart_eyes:

4 likes

Ja, heb hem vanmiddag opgehaald en hij lijkt weer redelijk oke gelukkig :blush: heeft vandaag ook bij de da gepoept

5 likes

Mijn ouders hebben hun twee kittens eindelijk en ik geniet mee :two_hearts:
Ze waren al zo snel zo relaxed en voelen zich al helemaal thuis.

42 likes

Oh wat fijn! Geniet lekker van het feit dat ie weer thuis is. Hopelijk blijft ie een tijdje ok.

1 like

Oh wat een mooie tekening!

1 like

Wat een lieverds. Fijn dat het nu beter gaat.

1 like

Jaa ik ben echt jaloers haha! Andere heeft nog duidelijkere tekening

:pleading_face::heart_eyes:

42 likes

Oh hoe lief! Prachtig zijn ze. zijn het raskatten? Of gewoon mazzel met hun mooie vachtje haha?

1 like

Ras, Britse korthaar :heart_eyes_cat:

2 likes

Toch wel haha. Ze zijn prachtig!

1 like

Jaa en super lief. Alleen wel even wennen dat ik m’n moeder ‘s avonds niet hoef te appen, want dan moet ze opladen en dat doet ze tegenwoordig in de keuken want anders gaan zij ermee aan de haal :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja, hoop ik ook! Totnutoe doet 'ie het prima, al eet 'ie nog wel minder dan normaal en krijg ik zijn pillen er bijna niet in.

1 like

Mijn katten zijn beledigd omdat ik hun tablet heb afgepakt en in de lader heb gestopt terwijl ze aan het spelen waren… Ze zitten hier nu een partijtje boos te mauwen naast me :sob:

13 likes