Even chillen buiten met m’n dikkie
DAT HAD IK VORIGE WEEK OOK. Nadat het in mei ergens heet werd wilde ze niet meer en toen met dat grafweer ineens weer knuffeltijd . Geniet ervan
Dat is een goed teken als ze in keuken komen
Tja, dat verwacht je natuurlijk ook niet, dat je meteen vandaag al kittens zou kunnen halen.
Nee maar wel gehoopt!
Ze zijn zo druk dat ze niet zeker weet of ze überhaupt vandaag nog aan de beurt komen bij de dierenarts dus als dat niet lukt dat mag ik ze morgen ophalen. Als het wel lukt dan zoeken ze mogelijk een andere foster maar als ze niemand kunnen vinden dan kan ik ze als nog morgen ophalen.
En anders komt er vast snel nog een nestje
Zou leuk zijn als het morgen alsnog lukt. En anders komt er snel weer wat op je pad. Gaat lekker snel zo. Fijn dat je dit gaat doen.
Morgen om 11.30 uur ga ik afscheid nemen van de allerliefste kat die ik ooit had kunnen wensen. Vanmiddag kreeg hij een aanval en toen zijn we met spoed naar de dierenkliniek gegaan en vanuit daar naar een andere kliniek. Daar heb ik hem achter moeten laten voor onderzoek, en kreeg rond 21.00 uur een telefoontje dat het echt niet goed was. Hij heeft ernstige hartfalen en medicatie zou het alleen maar rekken, hij gaf hem max een paar weken, maanden met geluk. Dus hoe moeilijk ik dit ook vind, ik heb besloten dat het beter is om afscheid van hem te nemen.
Zo lagen we er het begin van de middag nog bij.
Veel sterkte
Pff wat heftig. Veel sterkte
Sterkte
Droppie haha, zo leuk hoe ze nog zo onstabiel staan en lopen (als kitten)
@InternetExplorer Heel veel sterkte, heel herkenbaar ook. De medicatie kan zelfs nog andere gevolgen hebben, plus je bent het arme beestje dan telkens aan het pesten. Dapper besluit, en ook de juiste dus heel goed dat je voor hem kiest. Veel sterkte morgen
Oh no! Zo heftig… Heel veel sterkte. Moedige beslissing, maar inderdaad de juiste, hoe moeilijk ook.
Heel erg veel sterkte.
Heel veel sterkte!
Ach jeetje, zo onverwachts? Heel veel sterkte!
Wat naar, veel sterkte
Veel sterkte.
Heel veel sterkte en wat is je kat lief en mooi