Haha ja ik voel me altijd al lullig als ik een ontwormtabletje in een hap natvoer verstop, maar de schat likt het zo op en heeft het niet eens door, dus ik ben snel vergeven geloof ik <3
Ik moest net met mijn zwarte kat naar de dierenarts omdat hij een diepe snee in z’n hals heeft opgelopen. Volgens de dierenarts niets ernstig en ze verwacht voorspoedig herstel, wel pijnstillers en antibiotica meegekregen.
Ben er toch wel van geschrokken mijn stoere alleskunner opeens een zielig beestje
Dit weekend gaan ze bovendien een week logeren omdat ik op vakantie ga, hoop niet dat er een ontsteking ontstaat waarmee de oppas dan verder naar de dierenarts zou moeten.
Ik hoop dat je een beetje fijn afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte
@InternetExplorer Heel veel sterkte
@Ovenschaal Hier vindt de kat met suikerziekte het wel prima als je hem in zijn oor prikt, ook als de pen op standje 4 staat.
Wat fijn @Ovenschaal 4,7 is echt een prima waarde. Mijn katten (hadden beiden diabetes) zaten meestal tussen de 6 en 8 en daar was ik al erg blij mee. Oortje prikken beiden ook nooit problemen mee gehad.
Hopelijk valt het mee en is het inderdaad niets ernstigs.
@Sterrenkijker Hoop het ook voor je, vervelend als zoiets tijdens je vakantie zou gebeuren. Gelukkig heb je ook antibiotica meegekregen, dat zal die ontsteking wel voorkomen als het goed is.
Mijn ene kat vindt het ook gewoon leuk. Hoe meer mensen ontmoeten en aandacht hoe beter en neemt de prik voor lief.
@InternetExplorer Heel veel sterkte. Je bent een geweldig baasje dat je de gezondheid van de kat op de eerste plaatshebt gezet.
Foster update! De 3 van gisteren ging niet meer door maar ik kreeg gelijk de vraag of ik deze kitten voor 2 weken kan houden. Het is een jongetje van 8 weken en als het goed is wordt hij op 5 september geadopteerd door een familie.
Hij is echt heel erg lief, gelijk spinnen en knuffelen. Alleen hij moet 10 dagen een kap om omdat hij net gecastreerd is en dat vindt hij echt helemaal niks. Maar misschien kunnen we nog een zachte regelen.
Omg wat een knapperd
Mijn kitten houdt maar niet op met miauwen en blaast naar me als ik beweeg. Wil gewoon dat ze het hier fijn heeft .
Straks om 0900 meteen maar naar de dierenwinkel voor feliway en nog meer speeltjes.
Ik vind haar wel een lexie of lexa!
Als je het ergens in een winkel kunt krijgen: neem een met catnip gevulde banaan van yeowwww. Vrijwel elke kat die ik ken gaat daar echt heeeel goed op haha
Ah ik snap het gevoel, die van ons heeft eerst ook een middag lopen miauwen en daarna heel lang geslapen, en toen pas kwam ze even kijken wie wij eigenlijk waren. Het heeft idd even tijd nodig, Feliway helpt hier altijd wel in ieder geval En wat een schatje is het trouwens!
Mijn kitten heeft wel een paar dagen veel gemauwd, alles is nog zo nieuw en spannend! Gewoon met rust laten, je eigen ding doen en wachten tot ie bij je komt kijken
Ik zou het ook gewoon even laten rusten en niet meteen allerlei dingen in huis halen. Zo’n diertje gaat opeens naar een hele andere omgeving en dat is ook gewoon eng en wennen. Overspoelen met speelgoed en dergelijke is echt niet nodig. Ze heeft al genoeg te ontdekken in het huis zelf.
Neee dat is ook zeker waar! Heb ook enkel nu een muisje met catnip en zo’n stok met een veertje eraan. Maar ze liggen nu nog in de kast voor als ie wat meer ontspannen is. De feliway staat wel al goed te broeien, dus laat d’r lekker met rust nu.
Ja gewoon ff met rust laten! Zorgen dat ze weet waar t eten, drinken en de kattenbak is en dan gaat ze vanzelf op onderzoek uit. Dan gaat je ze vanzelf ook lief vinden one step at a time
Ah jeetje wat duur inderdaad! Hier komt dat op een kleine 150 euro. Hopelijk is je katje het inderdaad snel vergeten en krijg je goede resultaten te horen!
Ik wilde 1 van de katten meteen laten vaccineren als ik maandag op controle kwam, maar dat doen ze helaas niet. Heeft dat arme beest nog een keer stress. Voor de andere kat wel meteen een afspraak gemaakt (ze kunnen sowieso niet samen).
Waarom doen ze dat niet?