Let ff niet op mijn pyjama outfit haha maar het gaat goed met mijn foster! Ik ben alleen wel veel tijd aan hem kwijt, jeetje! Hij heeft echt onbeperkt energie en wil overal mee spelen en opklimmen! Ik heb ook al 1x met het medische team contact gehad maar alles bleek gelukkig goed te zijn. Het is wel heel fijn want je kunt 24/7 smsen met vragen.
Ik ben wel heel erg verrast door mijn eigen katten. Ik dacht namelijk dat mijn oudste kat het vreselijk zou vinden en mijn jongste kat leuk. Maar het is andersom?? Ik snap er echt niks van! Mijn oudere kat zit steeds voor de deur (met glas) te kijken en daar gewoon te chillen. De jongere kat ging opeens blazen en grommen en wil daar nu niet in de buurt komen ze ging mij ook aanvallen gisteren en naar me blazen en dat doet ze echt nooit!
De kitten zit dus in een andere kamer, in een playpen. Hier was hij echt net thuis en toen kwamen ze alle twee even kijken. Ik ging echt stuk om die jongste kat want ze kijkt me echt zo aan van “wtf is dit nu weer??”