Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Wat een verdriet. Heel veel sterkte <3
Zo kut. Veel sterkte
Heel veel sterkte, wat moet dit een moeilijke beslissing zijn, ondanks dat je weet dat het beter is. Dikke knuffel!
Veel sterkte. De liefde voor je beestje spat van je post, superlief ook van je schoonouders dat ze hun tuin aanbieden!
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!
Hoewel de kat geen geluk heeft gehad mbt zijn gezondheid, heeft hij wel heel veel geluk gehad met jou als baasje.
Wat een gemis, verschrikkelijk . Veel sterkte
Ooooooh I can’t
Uhl mijn kat bracht net super trots een vleermuis naar binnen bedankt hé vriendin.
Ze heeft eerder een musje gepakt alleen bleef daar toen bovenop zitten in de tuin. Nu bracht ze m echt naar binnen en dumpte m op het kleed
Ik snap dat ze er trots op is en alles en dit met me wil delen, maar een vleermuis…
Ach wat verdrietig heel veel sterkte.
Het is gewoon zó dubbel, je helpt hem, maar het doet zo’n pijn en geeft zoveel verdriet. En veels te jong, 9 jaar… Sterkte!
Wat een knapperd
Dolly is soms zo’n asshole he. Ze ligt op me, voerautomaat draait aaaaand she’s gone.
Hahaha hebben ze de deur open gemaakt Ik heb bijna alle klinken in huis omhoog gezet zodat de kat er niet aan gaat hangen en deuren open maakt, moet mijn voordeur ook altijd op slot doen anders maakt hij die ook open.