Met deze schat wil je toch onder een goed glas wijn een diep gesprek aangaan.
Mijn kattenonderzoek is eindelijk gelanceerd!
Zijn er mensen die willen deelnemen hieraan?
Ik zoek mensen die in het afgelopen jaar een 2de kat in huis namen naast hun 1ste kat en ze dus geïntroduceerd hebben aan elkaar. Ik onderzoek communicatie tussen de katten! Pb me als je wilt deelnemen!
Hoe stuur ik een PB? Ik wil wel mee doen!
Moeten dit volwassen katten zijn of mogen ook kittens? En tijdelijke katten? Mijn ouders doen kittenopvang en soms introduceren ze ook de moederpoezen aan hun eigen katten, dus als dit geen probleem is voor je onderzoek kan ik het wel naar ze doorsturen!
Fijne dierendag kattenmenschen. Bij deze een filmpje van Dolly die mijn hand likt
Lief dat je ernaar vraagt! Met Jake gaat het goed. Elwood heeft nog steeds problemen. Vorig weekend waren zijn oogjes ineens gevuld met een rode vloeistof, schrok me rot! Ook is hij futloos en geeft hij veel over. Het bloedonderzoek loopt nog. Ik knuffel lekker veel met 'm!
Wat een gekke klachten heeft hij toch… Groeit z’n broertje nu ook harder of valt dat mee?
Mogen ook kittens zijn! De voorwaarde is dat er 1 kat al was, en 1 kat erbij kwam. Ookal is dat tijdelijk (misschien kan je dat op het einde van de enquête vermelden) en leeftijd maakt niet uit! Ik stuur je een pb
Je mag mij ook een pb sturen!
Nou, Bol heeft weer een week uit kunststof gegeten (voerautomaat) en ze had weer een forse korst onder d’r kinnetje. Dan maar weer terug naar de keramieken bakjes, zo na de vakantie…
Sneu he. Ik gebruik ook geen plastic meer hierom
Ja het kon niet anders tenzij mijn moeder een week hier kwam wonen XD. Maar echt, anderhalve week ofzo maar! Kon de korst er wel zo afpulken. Ze zal er dus geen pijn van hebben…
Haha! Is het een Bengaal trouwens? Prachtige dieren vind ik dat
Ja, klopt erg mooi en terrorrrr😂 (maar love haar).
Katten blijven toch wonderbaarlijke wezens. Mijn poezel speelt ineens met een (nieuw) speeltje wat werkelijk al zo’n 2 maanden praktisch onaangeraakt op de grond van de woonkamer ligt. Af en toe ging ze er naast zitten en dat was het eerder wel