Kattentopic #2 (Deel 1)

Ik heb dat strikje gekocht bij HEMA voor mijn kat en ik vind t zo cute en hilarisch tegelijk hahah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

54 likes

Aaaaahw, what a gentleman :heart_eyes: die mag me wel mee uitvragen hoor! Nu wil ik dit ook voor mijn zwart-witte tuxedo kater

1 like

Jaa, lief he! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Hij was maar €3,- geloof ik, dus daarvoor vond ik het wel leuk. Ga het met Kerst bij hem aandoen denk ik.

2 likes

Jaaaa zo leuk hè

Ik had hem hier bij Muis even uitgeprobeerd, maar onze rode kater is zondag jarig en dan krijgt hij hem om :sunglasses:

39 likes

Awhhh kijk nou toch!! :star_struck::star_struck: Zo lief!

1 like

Mijn ene kat was vanochtend weer zo zenuwachtig steeds naar de bak aan het gaan. Ik was mezelf al aan het klaarmaken om urine op te vangen en richting de dierenarts te fietsen. Bij ronde drie zag ik een keutel zo groot dat ik gelijk doorhad wat hem dwarszat 🥲 daarna ging hij tukken en was alles weer goed.

3 likes

Ahhh ik heb ooit via Etsy ook van die strikjes voor m’n tuxedo kat gekocht echt zo leuk. Bij de ander verdwijnt het in z’n pluis.

1 like

Dan is een bandana misschien nog een optie :nerd_face:

1 like

Mijn fosters zijn nu officieel 6 weken en ben zo trots op ze, voel me net een moeder :smiling_face_with_three_hearts:
Ze eten nu natvoer zonder kitten formula er nog bij gemixt en ze kunnen nu ook brokjes eten en water drinken. Ze spelen nu ook met speeltjes en ze rennen heen en weer. En sinds kort zijn de oogjes van Blue en Orange niet meer blauw! Banana houdt haar blauwe ogen omdat ze Siamees mix is.

Ik weet nu al dat mijn hart zo erg gaat breken als ik ze weg moet doen, ik ben echt gek op ze. Ik zou er ook heel graag 1 houden maar mijn lapjeskat haat ze echt. Al sinds mijn vorige foster is ze heel prikkelbaar en valt ze me soms ook aan. Ik had gehoopt dat het bij zou trekken maar dat is niet zo.
Hier wel een zeldzame foto met mijn 2 katten en 1 kitten in 1 kamer!

37 likes

Geen idee wat het bij een mensenbaby betekent, maar onze kat deed dit ook bij haar kittens. Op de meest random plekken kwam ik brokjes tegen. De kittens aten het overigens nooit 🤷

Nu ik erover nadenk, ze nam ook vaker haar eigen eten mee naar een andere plek. Misschien om rustig te kunnen eten? Of ze wilde het achterlaten voor de kittens maar kreeg toen toch zelf honger? Nu doet ze dat nooit meer.

Edit: als ik moest gokken zou ik denken dat het betekent: ik zie dat jij nog niet voor je eigen eten kunt zorgen, ik zal je even helpen. Maar dat is niet echt ergens op gebaseerd.

1 like

Mijn kat wil echt heel graag meeposten

21 likes

Meteen een nieuw topic maken alles! Gaat er helemaal voor :joy:

4 likes

Dolly smoort me

24 likes

Zal dit weekend even wat foto’s plaatsen van mijn kitten Macy. Het is net een baby, heb mijn handen vol aan haar haha, kom bijna nergens meer aan toe :joy:
Werk overdag (op ma/wo/vrij, en dinsdag thuis werken) en 's avonds barst ze natuurlijk van de energie. Dan moet echt alles er aan geloven.

1 like

Klinkt alsof de kat je baby wil offeren. Danst ‘ie ook rondjes om het bed?

3 likes

Dat is niet best. Dan kun je binnen 2 uur een haarbal verwachten

1 like

![2021-10-05 21.36

.03|375x500](upload://3O7i78CaghJikujFAes46WoWq2l.jpeg)

Zo, even wat kittenspam. Ze kan uren dollen achter elkaar. Moet echt lang met haar spelen na werktijd haha. Kom nergens meer aan toe. Maar het is zó leuk! Deze fase gaat altijd zo snel voorbij.
Gisteren weer een bestelling met speeltjes van Zooplus binnen gekregen. Ze ging uit haar dak.
En ze kan ook superlief liggen slapen erna.
Maar auch, al die krassen op handen/armen/benen… Wat zijn die nageltjes scherp. Moet haar ook echt opvoeden
En het slapen is wel een dingetje. Bewust voor 1 kat gekozen dus ze mag in de slaapkamer. Maar ze likt me een paar keer per nacht wakker. Gaat dan in mijn gezicht zitten trappelen en maar sabbelen en likken aan oog/oor/wang. Als ik door wil slapen moet ik ook echt hoofd onder dekbed doen anders blijft ze doorgaan. Superlief natuurlijk. Maar help mijn nachtrust :sweat_smile:

Maar het is echt een schatje.

37 likes

Wat een schatje @Misty !

Deze is blij dat het eindelijk weer dekentjestijd is :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Deze meneer was gisteren jarig :partying_face: De strik zat het grootste gedeelte van de dag op zijn rug en op de foto ook scheef haha

Edit: wow intens die foto hier haha, zo groot in your face, nou ja hier is mijn kat in detail :joy:

49 likes