Kattentopic #2 (Deel 1)

Heel veel sterkte <3 Tis ook zo fucking klote op deze manier je diertje te moeten verliezen.

1 like

Ah die machteloosheid herken ik wel. Zou er zoveel voor geven om mijn overleden huisdieren nog 1 keertje te kunnen knuffelen en het is zo oneerlijk dat het niet kan. Heel veel sterkte, je maatje verliezen is gewoon verschrikkelijk :heart:

1 like

Ah ik las het, sterkte :heart:
Mijn vorige kat overleed ook plotseling, dat is echt een schok.

Veel sterkte <3

1 like

Heel veel sterkte, het gemis is enorm als je een kat verliest.

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

@kali Ah, bah :disappointed: Sterkte!

Hier weer in het asiel gewerkt en er zaten zulke lieve katjes :heart_eyes_cat: Ook 1 hele blije, maar die had aids (dus was wel sneu).

2 likes

Uitgebreide wassessie. Even knuffels stelen omdat IEMAND vannacht de hele nacht in d’r mand heeft geslapen ipv op bed :pleading_face:

13 likes

Mijn driepoot dunkt dus heel vaak zijn stompje in de waterbak. Ik snap het nu niet maar hij lijkt er blij mee. Soms likt hij het water er ook vanaf en soms komt hij gelijk zeiknat tegen mij aanliggen.

2 likes

Ik ben de afgelopen week eigenlijk alleen woensdag de hele dag thuis geweest en ik denk dat m’n kat een beetje boos op me is erdoor
Ze is zoooo vervelend geweest maar ik denk dat ze me ook een beetje gemist heeft want dit is al de hele middag de situatie

:sob::heart_eyes_cat:
Zo lekker warm en gezellig op m’n buik

31 likes

Zo de visite is weg en nu weer relaxen bij vrouwtje op schoot

26 likes

Asielkattenspam:

!
Dit was echt zo’n lieve kat :smiling_face_with_three_hearts:

Dame met nogal een attitude, al was ze best lief tegen mij

Deze ook, maar heeft helaas aids :disappointed:

Er was er nog eentje met aids, maar die was heel erg schuw.

En dit was niet mijn afdeling vandaag, maar kittens :smiling_face_with_three_hearts:

39 likes

Och m’n hart :broken_heart::pleading_face: zou ze allemaal wel willen adopteren

1 like

Jaa, ik ook hoor. Vooral die eerste rode en die met aids, maar ja, ik heb er zelf al 2. :frowning:

Ik was altijd zo blij (en ook wel beetje trots) dat mijn katten nooit buiten de bak plasten en ze het qua grind niet uitmaakte blabla, voelde echt alsof ik wat dat betreft de perfecte katten had. Nouja HAD want de laatste tijd plassen ze ineens op de meest random plekken en ik kan gewoon echt niet bedenken waarom. Laatst in de kelder, recht voor de kattenbak, op die Action speelmat met die bogen, in een random doos op zolder, op een shirtje dat op zolder lag, op bed, in mijn handtas. Wel in een tijdsbestek van 2/3 maanden, niet op 1 dag ofzo. Ik heb 2 bakken, altijd al gehad, die zijn gewoon schoon en het grind zijn ze ook gewend, maar ze plassen ook nog gewoon op de bak dus dan ligt het niet aan de bak denk ik dan? Het is ook niet elke dag, maar sporadisch ineens een keer en ik snap er niks van, bij elke gekke beweging die ze nu maken denk ik Omg zit je daar te plassen??? Ben echt een beetje radeloos want ik wil geen huis wat straks helemaal onder de kattenpis zit, heeft iemand tips?

Keer urine opvangen nadat je hebt gezien dat ze ernaast gepist hebben? Misschien toch iets van blaasontsteking oid?

Vanmiddag met de driepoot naar de dierenarts. Hij verandert altijd van een goedaardige knuffel in een monster zodra we daar zijn. Altijd feest. Stond ook ‘zeer boos’ in zijn dossier. Moet nog steeds lachen om de dierenarts die de vorige keer een gesprek met mij wou en of hij thuis ook zo is.

4 likes

Pff, daar vraag je wat, haha. Volgens mij kunnen ze er wel ouder mee worden, maar hoe oud weet ik niet. Ook geen idee of er medicijnen voor zijn. Ik weet wel dat deze katten niet bij andere katten mogen ivm overbrengen van aids.

@Leverworst Haha, wel leuk dat het in zijn dossier staat ergens. Hier schreeuwen ze op weg ernaartoe moord en brand, maar bij de dierenarts zijn ze best mak.

2 likes

Dat is dus het stomme ik kan hem zo in de mand doen. Onderweg valt het ook mee. En als we daar zijn dan is het oorlog. Ik mag er vandaag wel weer bijblijven dus hoop dat dat een beetje helpt. Ben ergens wel nerveus want meestal is zijn ‘zeer boos’ indicatie een reden dat de afspraken vroeg worden gemaakt zodat hij eventueel een roesje kan krijgen. Waarschijnlijk maak ik me weer veel te druk en heb nu ook eindelijk een dierenarts die goed meedenkt. De vorige stuurde ons altijd gewoon naar huis zonder ook maar iets te doen want ‘ja hij is zo boos’ (en het beest heeft pijn ergens tuurlijk issie boos :angry: ).

Werk wordt wel uiteraard helemaal niets meer vandaag.

1 like

Wat gezellig dit :smiling_face_with_three_hearts:

1 like