Het goede nieuws is dat de kat de waterfontein heeft omarmd.
Het minder goede nieuws is dat ik een zwembadje om het ding ga zetten want het is één groot waterballet geworden. Speelgoed nummer 1 momenteel, met twee poten tegelijk totaan je elleboog en spetteren maar! Mijn arme vloer…
Onduidelijke foto maar ik ben blij! Mijn opvangkatje is heel bang en na zich 2 weken constant te verstoppen, kunnen we nu op een afstandje naar haar kijken als ze eet. De geur van tonijn is te sterk om te weerstaan denk ik
Mijn 2 katten moeten eigenlijk allebei dringend een gebitsreiniging. Heeft 1 van jullie dat weleens laten doen? Hoeveel was je uiteindelijk kwijt? En hoe zit het met bijhouden (en eventuele kosten)? De kat die het het meest dringend nodig heeft is namelijk een kat die nergens aan meewerkt en dat kun je onmogelijk bijhouden (meneer gaat dan helemaal door het lint).
Ah wat zielig, hij ligt er ook bij als zo’n zielig hoopje kat. Hopelijk kunnen ze snel een oorzaak vinden en wordt hij weer beter!
Ohnee wat erg
Ah, nee, dat is echt klote! Hopelijk gaat en blijft 'ie 't (weer) goed doen op de antibiotica.
Oh, arm ding! Ik duim voor jullie dat de koorts snel gaat zakken.
Ah nee wat zielig, duim heel hard mee dat ie opknapt
Oh nee wat kut. Arm diertje! Hoop dat ie beter gaat op deze antibiotica, sterkte
@LastYoungRenegade m’n kat heeft net een gebitsreiniging gehad, kostte wel behoorlijk wat, weet niet hoeveel precies boven de €400 iig, maar er zijn ook veel tanden getrokken bij haar. Moeten volgende week op controle en dan overleggen of het voor haar nog nut heeft om te gaan poetsen (want oud, weinig tanden en stress).
Ja, wij rekenen ook op boven de 400. Het is vooral het bijhouden erna dat ons zorgen baart en vooral bij de stresskat. Ben wel benieuwd wat ze bij jouw kat zeggen.
Zit jij bij dzeh?
Oh ja dat is idd wat verder weg, maar dit zou je bij dzeh ook wel betalen denk ik. In februari hebben zij altijd de hele maand gratis gebitscontrole, vind dat echt zo chill in de hoop echt problemen zo een beetje voor te kunnen zijn.
Thanks voor de facturen! Wij hebben dat poeder inderdaad nu ook al, maar mijn meneren zijn zo kieskeurig dat ze het eten dan dus niet meer eten. Sowieso zijn het best lastige eters.
Onze dierenarts had het ook nog over vet aquadent, mondwater dat je door hun water kunt doen. Geen idee of dat ongeveer hetzelfde is, onze kat is ook kieskeurig met zooi door d’r eten/water., dan gaat ze buiten drinken.
Ik zie mijne dat ook doen, ja. Doen ze nu ook al wel (regenwater is favoriet), maar wel minder.
Sinds zondag hebben wij een kittwn (zie eerdere post). Het gaat super goed. Ze is nu alleen beneden. Wanneer zou ik haar aan het hele huis kunnen laten wennen? (hele domme vraag misschien). Ze is een binnenkat en kan al traplopen. Alvast bedankt voor jullie input.
Ik heb dat eigenlijk meteen gedaan (wilde echt graag met m’n baby slapen haha) en dat ging gewoon goed!
Gewoon even aankijken, ik heb het gedaan toen ze helemaal op hun gemak in de woonkamer waren. Was na 2 of 3 dagen.
Ik laat onze kitten (11 weken nu, hebben we nu 2 week) overdag als ik er niet bij ben of druk ben in huis in een eigen kamertje (met alle spullen) en als ik er bij ben los in de woonkamer of slaapkamer. Hij kan wel de dichte trap af, maar is al 1x gevallen door de open trap naar zolder dus nu durf ik hem niet meer los te laten
Ik weet dat het nog maar 1 dag is, maar is hij nog steeds aan de beterende hand?