Kattentopic #2 (Deel 1)

Veel sterkte, fijn dat je op een mooie manier afscheid kon nemen!

1 like

:heart:

1 like

Klinkt als een mooi afscheid, veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte, fijn dat je wel een oke gevoel aan over hebt gehouden ondanks dat het gewoon heel naar is om afscheid te moeten nemen.

1 like

Misschien niet helemaal gepast nu maar ik zag vanmorgen echt even in de stress, kat was al zo’n 8 uur weg vanaf middernacht. En toen ging het ook nog keihard waaien en regenen
ik was bang dat ie ervan geschrokken was en misschien te ver was gelopen. En dan komt ie later alsnog op zijn dooie gemak aanlopen :expressionless:

Elektrische kattenbak is goedgekeurd!

15 likes

Ja, dat lijkt me echt topvermaak!

Aw ik krijg gewoon tranen in mijn ogen. Wat ontzettend verdrietig, maar wat klinkt het afscheid goed en fijn. Heel veel sterkte :heart::heart:

1 like

Ik heb 9 maanden geleden een oude kat uit het asiel geadopteerd en ze was/is best afstandelijk. Maar ze is net voor het eerst bij me op schoot komen zitten :smiling_face_with_three_hearts::sob:

35 likes

Welke heb je?
Wil graag een andere ruimere voor mijn kat, maar hoeft niet per se elektrisch te zijn. Degene die we nu hebben is wat klein en wanneer hij er uit gaat of ik het deksel er af doe om schoon te maken valt er veel grind op de grond.

Vond deze wel ok lijken maar de reviews zijn niet zo.lovend

Ik heb er een van petsafe, als je die naam googled plus automatische kattenbak kom je erop uit.

Heel veel sterkte! Wat fijn dat het afscheid zo mooi was. :heart:

1 like

Alle katjes weer eten, knuffels en een schoon hokje!

33 likes

En nog 1 kattenfoto!

26 likes

Ok erg voorbarige vraag want wanneer kan vakantie ooit weer?!?!

Hoe doen jullie het met jullie poezels als jullie op vakantie gaan? Pension vind ik zielig, ze heeft hier nu juist haar plekje zo fijn gevonden en ze haattttt de reismand (en pension is bij asiel waar ze heeft gezeten). Krijg mijn moeder en broer vast zo ver om paar keer per dag eten en een kroel (hoewel, ze houdt van niemand behalve ondergetekende) te geven. Maar ze komt elke avond echt best lang met me knuffelen. Kan ik haar dan wel alleen laten met alleen wat losse bezoekjes per dag?? Of haal ik beter iemand in huis die er de hele week is? Zou gaan om 8 dagen ofzo. Woon in Limburg dus niet in een hippe yuppenstad met poezennanny’s galore. Zijn er dan websites waar je zo iemand kunt vinden?

Waren er niet mensen op het forum die wel eens op poezels/dieren pasten bij mensen in huis?

Bij ons komt er of iemand langs voor eten en een knuffel of een vriendin/broertje/zusje komt hier in huis wonen. Het is maar net wat kan in die periode. Ik geloof er wel echt in dat ze heel veel liever lekker thuis zijn en gewoon eten en een aai krijgen dan dat ze ergens anders heen moeten. Tuurlijk hebben ze het liefst de hele dag iemand in huis (ik noem ze wel eens met een reden schaduw), maar een week overleven ze echt wel.

3 likes

Overdag is ze redelijk op zichzelf. Loopt me wel eens achterna maar hoeft dan niet per se gekroeld! Ligt meestal in een van d’r mandjes. Alleen kamikaze kopjes als ze trek heeft. Dat scheelt al wel een beetje misschien.

Mijn mannen liggen al in bed. :upside_down_face:

23 likes

Ik woon wel in een “hippe juppenstad”, maar ga waarschijnlijk dit jaar verhuizen. Mijn kat is enorm gesteld op rust en regelmaat, die schiet echt in de stress als ze naar een pension zou moeten. Heb je geen puber is je familie/omgeving die op je huis/kat kan passen? Bij mij komen eigenlijk altijd m’n ouders oppassen, die overnachten dan gewoon in ons huis

1 like

Hier moeten ze helaas wel naar een pensioen. Mijn back-up is dus weggevallen en 1 van de 2 moet 2 keer per dag insuline. En daarnaast moet hij een beetje in de gaten worden gehouden.

1 like