Welke is het?
Hahahaha wat gezellig
Deze!
Hij lijkt heel erg op die ik heb (volgens mij van petsafe) en dit werkt voor mijn vreetzakken echt heel erg goed.
Wat een gezellige kat! Onze kat heeft een vriendje in de buurt. Als die er is dan begroeten ze elkaar altijd door met hun neuzen tegen elkaar te wrijven (heel schattig) en met hem (ik denk dat het een kater is) deelt ze ook eten.
Een paar andere katten vindt ze wel oké, maar er is er ook een die ze echt niet moet. Geen idee waarom, maar als ze hem door het raam ziet, gaat ze keihard miauwen dat ze naar buiten wil om 'm weg te jagen.
Ja het kan heel gezellig zijn maar soms ook heel vervelend. Het gebeurd wel eens dat de buurkat midden in de nacht graag bij mij naar binnen wilt en dan beukt ie net zo hard tegen het (dichte) kattenluikje tot dat ie binnen is. En ik hoor dat niet altijd en dan merk ik het pas als er op eens vreemde kat naast me in bed kruipt Maar verder is het heel gezellig en is het leuk om te zien dat mijn kat soms wordt opgehaald om buiten te spelen dan staat er een kat tegen de ramen te tikken.
Dit klinkt idd wat minder praktisch maar al met al toch heel gezellig! Mijn kleine lieve kat die bang is voor de meeste mensen is richting andere katten echt een vechtersbaas met territoriumdrift. Ze verliest alleen vrijwel altijd als ze het op een matten zet…
Wat een knapperd
Dank! Vind ik ook. Zijn snor zit scheef en zijn ‘jasje’ zit net niet dicht maar ik vind hem precies goed.
Dat neusvlekje Fijn dat hij weer opgeknapt is!
@Ovenschaal Heb jij ook nog steeds de Modkat Flip? Zo ja, bevalt ie nog goed? Ben zelf nog wel blij met ze, heb er alleen vier en dan vind ik het schoonmaken van die zakken soms wel een gedoe haha. Hoe doe jij dat?
Graven ze die zak niet kapot? Ik heb een tijdje een kattenbak zak gehad (gewoon in een reguliere bak) maar doordat ze in het grit graven gingen ze ook los op die zak…
Oh nee het grit er uit gooien is ook geen probleem nee, vind dat juist gemakkelijk! Online staat dat je hem eigenlijk ook schoon moet maken met water en milde zeep en dat je hem vervolgens 24 uur moet laten drogen haha, vandaar mijn vraag! Ik haal er wel na leeggooien zo’n wegwerpdoekje door, maar zo uitgebreid met water dus eigenlijk niet
Hier nog niet gesloopt en ik heb ook een hele fanatieke graver! Ze zijn wel stevig.
Hij geniet zo van buiten. Zo jammer dat ie niet op straat kan (durf ik echt niet naast 3 mega drukke wegen die hier samenkomen).
Zo’n knapperd met z’n witte sokjes <3
Ik heb laatst deze doos gekocht bij de Action, en het is een groot succes! https://www.action.com/nl-nl/p/kattenhuis-met-krabplaat/