Ik vind deze erg fijn
Ook makkelijk schoon te maken en evt in de vaatwasser
Ik vind deze erg fijn
Ook makkelijk schoon te maken en evt in de vaatwasser
Geen filters, ik gooi de onderdelen (op de pomp na natuurlijk) geregeld even in de vaatwasser of ik was hem zo even af. Ze drinken echt veel meer sinds we weer een fontein hebben. Een poosje zonder gezeten, gezien mijn kat die blijkbaar zijn zwemdiploma wilde halen.
Heb mijn bericht nog aangepast naar een fontein (volgens mij was het die) die ik niks vond haha, maar iemand anders noemt hem hier al en is wel tevreden.
Met haar favoriete persoon (mijn vriend) in bed ligt ze zoals een baby. Volgens haar ideaal om je staart te wassen.
Onze kat is al ruim een week vermist, maar we hebben net 2 losse signalementen gekregen uit een buurt naast de onze en gaan zo kijken. Hoop zo dat we hem vinden!
Ik las wel veel kapotte pomp verhalen op zooplus, bij meerdere fonteinen. Als er geen filters in zitten dan wordt het denk ik toch de keramische. Dat verdien ik dan wel weer terug
Oh wat fijn dat er meldingen zijn. Hoop dat je hem zo vindt! Succes!
Oh, succes! Hoop dat je hem vindt!
Vervelend, hopelijk vinden jullie hem snel terug!
Ik heb gisteren weer met mn kat in t veld naast onze tuin zitten graven. Was zo leuk haha. Zij ging met haar hele hoofd dat gat in😂
Oh nee wat verdrietig! Had je flyers opgehangen? Fijn dat twee mensen wat hebben laten weten. Kattenbak buiten zetten schijnt te helpen, die ruiken ze van heeeeel ver nog!
Ja, alles. Als vermist opgegeven, posters in de buurt, flyers in de bussen, et cetera. Nu was hij 3x gezien in de buurt en we gingen vandaag kijken maar toen kwam iemand naar ons toe en zei: jullie zoeken je kat! Maar die hier loopt is van mij, en ze lijken SPREKEND op elkaar. Zelfs wij waren in de war maar het was hem dus niet.
Ik heb ook de keramische en mijn katjes zijn er echt heel blij mee. Drinken veel meer sinds dat ding en ze spelen ook schattig met dat water.
Oh nee, wat balen. Hoop dat hij snel ergens opduikt. Sterkte
O, nee, dat is balen
Sommige katten lijken echt heel veel op elkaar. 1 van mij heeft op Insta echt 3 dubbelgangers ofzo.
Ik heb ook die witte cat mate en die doet het al ruim 1,5 jaar prima. Een keer stopte het pompje ermee, even uit elkaar en weken in azijn en hij doet het weer prima. Komt dan gewoon vuil/kalk in.
Hahaha ik kijk zelf weer eens bij die keramische fontein, ik wil namelijk eigenlijk ook eentje voor op de bovenverdieping. Er is nu een gelimiteerde fontein met 24 karaat goud. Even €480 betalen voor een gouden waterfontein hoor, koopje.
Onze kat (13) is de laatste jaren erg bang geworden en schrikt snel, houdt niet meer zo van contact etc. Nu hebben we een nieuw schuifraam in de keuken om naar de tuin te gaan en het maakt best veel geluid. Zoveel dat ze er echt bang van is en via de tuin en andere huizen een toertje doet om via het raam van de gang (dat grenst aan het dak van de keuken) terug binnen te komen. Ze durft ook niet meer zelf naar buiten dus we moeten haar echt buiten zetten. We hebben geen idee hoe we dit kunnen oplossen dus alle tips zijn welkom!
Misschien lokken met snoepjes en haar belonen als ze wel door het raam is gegaan? Dat een positieve associatie met het raam krijgt.
Heb er zelf geen ervaring mee omdat ik 2 hele makkelijk katten heb die zich nergens druk over maken.
Kun je er geen WD40 in spuiten? Of maakt het een ander soort geluid?
Het zijn zo van die borstel-achtige dingen (waardoor het niet tocht denk ik) die schuren