Jaaa gelukt te filmen!!
Dit is echt het schattigste wat ik in een hele lange tijd heb gezien
Omg dankje hahaha zo leuk
Ohh die koppies als ze met die neuzen zo doen
Hoe gaat het met de zoektocht? Nog meer (hopelijk goede dit keer!) meldingen gehad?
Nee helemaal niks meer alle opties zijn ook uitgeput nu, dus ik ben echt bang dat dit het was. Vind het zo naar. Het is erg om te zeggen, maar ik zou liever willen dat hij gewoon dood is, dan nu elke keer blijven zoeken en in onzekerheid zitten of hij op een dag voor de deur staat. Lief dat je het vraagt.
Hè, wat vervelend…
Ik las laatst de tip om heel vroeg s ochtends of savonds te zoeken wanneer het donker was en omdat je dan de ogen ziet reflecteren. Kattenbak buiten zetten al gedaan?
He bah, zo triest. Ik hoop voor je dat je hem (of haar) snel vindt. Hoe lang is hij al weg? Is ie gechipt?
(Sorry mocht je dat al gezegd hebben.)
Mocht je er iets aan hebben: katten kunnen soms na best lange tijd weer opduiken (kleine Fons was pas na 6m terug.) Maar die onzekerheid is vreselijk.
He, wat ontzettend verdrietig. Die onzekerheid lijkt me inderdaad vreselijk.
Ah bah! Die van een vriendin kwam na een jaar weer terug ineens, dus het kan. Maar hopelijk is het bij jou veel sneller.
Ah zo naar die onzekerheid lijkt me echt killing. Ik hoop dat hij toch snel voor de deur staat…
Ja de kattenbak staat al buiten. Ik baal ook want we gaan over een tijdje verhuizen, maar ja. Ik vind het zo’n sneu idee dat hij misschien wel heel bang en hongerig is geweest ik acht de kans groot dat hij gewoon in een schuur in de buurt zit… maar ja, of je daar ooit achterkomt. Bedankt voor het meeleven in ieder geval.
Ah wat kut! Mocht ie tegen de tijd van verhuizen nog niet terug zijn, laat het de nieuwe bewoners weten van je huidige huis weten! Zo waren wij onze kat kwijt. Ik was ervan overtuigd dat ze inmiddels dood was, tot de nieuwe bewoners van het oude huis na 8 maanden ineens een berichtje stuurde : “Is dit jullie kat toevallig?” En dat was zo!
Ik dacht dat ze altijd aanraden ze minimaal 6 weken binnen te houden na een verhuizing, zou hij nu niet naar buiten kunnen met een tuigje?
Mijn katten komen niet buiten dus ik heb er verder geen ervaring mee.
Wat een schatje
De eerste keer 6/8 weken. Toen overleed 1 kat en kwam er na een tijdje een andere kat bij. Dat was dus lastig want kat 1 mocht naar buiten kat 2 niet. Dus toen na 2 weken alleen in de achtertuin met toezicht. Samen met de andere kat, was toen zomer en zat dan in de achtertuin. Was niet altijd even slim want na 2 weken had hij door dat hij over hek heen kon, om naar de buren te gaan.
Het was een kitten, hij was 14 weken toen hij uit het asiel kwam en was geen buiten gewend. Wij hebben een tuin die is helemaal afgezet met een schutting. Hij vermaakte zich met de vlinderstruik. Onze andere kat kwam namelijk niet veder dan de achtertuin. Maar als ze al buiten gewend zijn denk ik dat ze snel buiten de tuin zijn. Onze kat had namelijk snel door hoe hij uit de tuin kwam.
Zou zelf wel bang zijn dat ze opzoek gaan naar het oude huis. Misschien als hij wel naar buitengaat iets herkenbaarste buiten zetten.