Half af april komt er weer een tweede kat bij mij wonen
Na het overlijden van m’n lieve m’n knuffelbeer is mijn andere knuffel alleen, hij doet het echt wel goed maar denk dat het voor hem leuker en fijner is om een vriendje te hebben. De kitten is dan 14 weken.
Vind het helemaal spannend en heb nu al voer voor hem besteld en ben een trappetje aan het ontwerpen omdat ik denk dat hij anders niet goed in en uit de kattenbak kan. De instap hoogte is zo’n 16 cm en dat lijkt me veel te hoog voor een kitten.
@Tjiftjaf ik heb deze van Trixie, al 1,5 jaar en is helemaal netjes.
