Gisteravond in bed dacht ik ineens waar is m’n ene kat eigenlijk? Dus ik zoeken in het hele huis, begon mij al echt zorgen te maken maar toen vond ik haar in een verhuisdoos. Leek alsof ze een beetje klem zat maar sindsdien loopt ze dus mank? Gisteravond dacht ik dat ze misschien een beetje raar had gelegen ofzo en daarom stijf was maar nu is het nog steeds
En vraag mij nu ook af of ze zichzelf al eerder bezeerd had misschien en toen in de doos is gaan liggen. Ze komt nu niet buiten en ik zie ook geen wonden en kan haar pootje ook aanraken, maar ze staat er niet helemaal op. Misschien zit het meer in haar heupgewricht ofzo? Zooo zielig en onhandig dat ze niet kan vertellen wat er is.
Ulgh zo maar de dierenarts bellen voor overleg maar ik ben nét klaar met 3 maanden drie keer per week naar de dierenarts (en super hoge kosten) voor mn ene kat. Hoopte er het hele jaar niet meer te komen (tot ze weer vaccinaties moeten).
Update: had gebeld en overlegd, ze raadde aan om pijnstilling te geven die ik dacht nog te hebben en ik zou dan maandag langsgaan. Maar ik kon die pijnstilling niet vinden en ze zag er toch wel uit alsof ze heel veel pijn had. Toch maar langsgegaan, ik was bang er maandag dan achter te komen dat haar heup verbrijzeld was ofzo, maar het lijkt eerder op spier verrekt. 160 euro lichter ivm weekendconsult
maar ik ben blij dat het niets ernstigers als een breuk ofzo lijkt te zijn.