Thanks! Ze heeft nu felix soep. Ga de ander ook even halen
Bedankt! Goed om te weten dat alleen kaal vlees niet goed is! Het gaat nu redelijk hoed met de soepzakjes, als dat weer achteruit gaat ga ik vers vlees weer even proberen als suplement en voor haar medicatie.
HĂ© gefeliciteerd met je kat! Je hebt een match kunnen vinden? Hoe gaat het?
Oh heel goed, ik heb ze al sinds begin november! Zijn er twee
O oeps dat heb ik gemist dan denk ik. Leuk!! Fijn dat het zo goed gaat.
Mijn kat had net een rare âaanvalâ. Ik heb het gefilmd en naar een vriendin gestuurd, haar broer is dierenarts en hij zei dat het astma kan zijn. Het kan ook zijn dat er iets vast zat. Ik moet het even in de gaten houden. Ik hoop echt dat er gewoon iets dwars zat
Een soort stikkend/hoestend geluid? En dan helemaal met de keel naar voren zitten. Dat doet mijn kat wel eens als ze een haarbal niet goed opgehoest krijgt. Meestal gaat het weer over als ik even een paar dagen van die anti-haarbalsnoepjes geef.
Ik wou net zeggen, mijn kat doet dit ook als ze een haarbal heeft. Klinkt inderdaad een beetje als asthma maar als de haarbal eruit is is het over.
Ik heb anti-haarbal gel die ik dan geef, werkt ook goed.
Wet je kat (katten)gras? Want dat kan vast blij en zitten door de haakjes die aan de grasspriet zitten. Bij mijn kat moest het echt door de dierenarts verwijderd worden. Ging heel simpel met een klein roesje.
Nee maar had ik over gelezen inderdaad. Ga het van de week kopen.
Het was bedoeld als waarschuwing om geen kattengras te kopen. Mijn dierenarts raadde zebraplantjes aan om op te kauwen juist omdat hij dit wel vaker tegen kwam.
Oh haha, heb helemaal niet goed gelezen joh. Maar thanks, dan koop ik dat.
Wat is een zebraplantje?
Ik gok graslelie?
Je kan gewoon kattengras geven hoor. Gras eten is natuurlijk voor katten en heeft voordelen. De kans dat het vast blijft zitten in de keel is heel klein en kan je verhelpen door het kattengras kort te houden en kleine beetjes te geven.
Oooh! Kende die benaming niet. Jaa die offer ik ook altijd aan mijn kat op
Mn kat wordt nu geopereerd omdat er veel kiezen getrokken moeten worden en ik voel me er zo slecht over pff