@Hiphopopotamus @Swelgje @Echo Wat lief dat jullie zo meeleven, doet me goed.
Hij heeft gisteren 2 uur na de dierenarts die pasta met dat pilletje uitgebraakt. Dan weer naar de dierenarts gebeld, ze vond het lastig in te schatten of het pilletje opgenomen was of niet dus ik moest afwachten tot deze ochtend.
Inmiddels heeft hij nog steeds niet gegeten. Wel al een paar keer gedronken dus dat is goed. En hij snuffelt al eens nieuwsgierig aan zijn eten, terwijl hij er eerst helemaal van weg liep als ik hem erbij zette.
Aangezien hij deze ochtend nog niets gegeten had, mocht ik van de dierenarts die oorzalf toedienen die eetlust opwekt. Dat heb ik daarnet gedaan dus ik ben benieuwd wat dat zal geven.
Volgens de dierenarts was hij gisteren niet meer zo verstopt, de harde ontlasting die achteraan in de darm vastzat is er normaal gezien uit. Hij lijkt ook al een beetje levendiger, gaat op ontdekking in huis.
Het vermoeden is dat hij lelies gegeten heeft. Hoewel die waarschijnlijkheid me klein lijkt. Nu twijfelt de dierenarts of dat wel de oorzaak is, aangezien de symptomen nu anders zijn.