Gecondoleerd nog met yoshi, ik las toevallig dat stukje over tumor onder de tong. Dat is echt verschrikkelijk, ik hoop voor je dat het bij haar wat positiever gaat verlopen
Onze kat heeft ook een tumor in haar bek namelijk in haar bovenkaak helemaal achterin. Daar kwamen we 1,5 maand geleden achter.
Ze had eind vorig jaar dat er ineens tanden uitvielen en ze heel erg ging kwijlen en toen had ze een mega ontsteking en na 2 weken antibiotica en pijnstillers leek het beter te gaan tot 1,5maand geleden. Dus wij weer naar de dierenarts en toen bleek ze weer een super erge ontsteking te hebben maar daarbij zag de dierenarts ook een tumor in de bovenkaak. En die soort tumor blijkt dus erg vaak te gaan ontsteking enzo.
Nu hadden we geen optie voor operatie omdat hij bovenin zit en niet onderin helaas.
En stinken dat ze doet, verschrikkelijk alles in huis stinkt naar ontstekingskwijl. Ik loop de hele dag achter haar aan met doekjes en het hele huis ligt vol met kleedjes en handdoeken.
Ze staat nu een maand op prednison maar vanmiddag gaan we voor een controle want het gaat niet goed. Kijken of er nog iets anders qua medicatie is of anders is het denk ik helaas einde verhaal. Dit word alleen maar slechter en ze eet nu al bijna niet en ze slaapt de hele dag, echt zwaar piep.
Ps: onze kat ik heel moeilijk te benaderen, je mag nooit echt aan haar zitten en haar bek openen of oren kijken etc gaat bijna niet zonder gevecht dus vandaar dat we er zo laat achter kwamen.
Ze kan heeel erg gemeen doen, vooral tegen mij jammer genoeg.