Oke, even een ander kattenonderwerpâŠ
Ik heb 1 kat, ze is een binnenkat, maar de laatste tijd verveelt ze zich super snel. Ik snap het ook, maar ik kan haar niet constant bezig houden, helemaal niet als ik thuis aan het werk ben. Ik weet ook dat je iedere dag moet proberen om wat nieuws voor ze te verzinnen voor nieuwe impulsen, maar ik weet het even niet meer. Ik heb vanalles geprobeerd, maar na 1 keer is het leuke er weer van af.
Ze zit nu al een uur bij de balkondeur te zeuren om eruit te mogen, wat ze niet mag. Ik kan namelijk het balkon niet âcat proofâ maken i.v.m. de zonwering, dus ze mag niet alleen naar buiten.
Ik heb daarnaast ook niet de mogelijkheid om een kat erbij te halen, ze vindt alleen spelen niet leuk en de katten tv vindt ze ook niet meer interessant. Ik heb hutten voor haar gebouwd, ze heeft snoepjes puzzels (mag ze ook niet te vaak, want snoepjes. Ze krijg zelfs hondenpuzzels open), ik heb allerlei soorten speeltjes, kattentorens door het huis heen, ik zet dingen geregeld op andere plekken. Ik weet het gewoon niet meer.
Iemand anders nog ideeën om haar bezig te houden? Ik voel me namelijk zo schuldig, nu zit ze middenin de woonkamer een beetje voor haar uit te staren.