Kattentopic #4

Ja, het is ook het enige wat ik zou kan bedenken eigenlijk. Wel een goeie om hem alvast te laten wennen inderdaad, zeker als er nog hondengeur aan zit.

@Hippe_kikker dat hebben we geprobeerd, maar absoluut geen succes haha :sweat_smile:

@Swelgje ja, ik ga het gewoon nog even vragen bij de schilder. En anders word het gewoon een bench, niet ideaal maar goed die paar uur zal hij wel overleven. Goed idee van de dierenvoedselbank. Ik ga eens kijken of die hier in de buurt zit.

2 likes

Gezellig samen de dag beginnen :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Super gevaarlijk als je daar niet zelf bij blijft

Maar ze is toch thuis? Ik dacht dat het meer ging om hem binnen te houden en niet continu achter je kat aan te moeten rennen. Als je naar je werk gaat oid is dat logischerwijs geen optie natuurlijk.

2 likes

Wat een knapperd :heart_eyes:

2 likes

Mijn kat eet echt alllllllllles. Pasta, boerenkool, broccoli, chips, tofu en wordt helemaal leip van speculoospasta. Net genoot ie ook mee van mijn plakje suikerbrood. Echt meest rare kat ever.

11 likes

Mijna ook ik kijk er soms echt vreemd van op.
Echt alle soorten vllees, maar ook gekookte aardappel en friet, zuurkool en sperziebonen en inderdaad brood
Als ik de vogels kruimels probeer te geven zit mijn kat er als eerste😂
Zelf mijn zuurdesemstarter zat hij van te eten toen hij de kans kreeg en dat ruikt sterk

1 like

Haha oh ja, vooral dat zoet is vreemd want ik las ooit ergens dat katten geen zoet proefden maar mijn kat had die memo niet gekregen denk ik. Die likt de jam van je brood als ze de kans krijgt. Verder is ze dol op kruidenroomkaas.

De kat in mijn studentenhuis was dol op olijven, die rolde ze eerst helemaal plat met haar koppie en dan at ze ze op.

6 likes

Die van mij wil ook heel graag ontbijtkoek en meel proeven, ik heb uiteindelijk ook geïmproviseerde peutersloten op m’n keukenkastjes gezet omdat iemand anders de kastjes open ging maken om te snoepen :thumbsup:

8 likes

Onze kat is dol op sperziebonen. Wel alleen maar als ik ze door de kamer gooi.
En sinds ze het restje havermelk uit de opschuimer krijgt blijft ze in ieder geval van mijn cappuccino af.:rofl: Haar eigen havercattuccino.:tipping_hand_woman:t3:

4 likes

Haha ja, dit heeft een vriendin van mij ook gedaan uiteindelijk! Haar katten eten echt alles, die trekken een zak droge pasta nog uit de kast als ze de kans krijgen. Ze kunnen ook zelf haar tas openmaken en haar brood eruit halen :exploding_head:

En hoe ben je hier achter gekomen :joy:

1 like

Mijne wordt helemaal hysterisch van doperwten :joy:

1 like

Mijn kat kan wel mijn kasten en lades openmaken om alle sokken, pyjama’s en onderbroeken eruit te kiepen (en bedankt), maar van eten blijft ze gelukkig af :sweat_smile:

2 likes

De mijne gooit ze altijd door de hele kamer zodat ik ze later kan vinden, verschrompeld. Volgend jaar laat ik m eitjes verstoppen

4 likes
tmi & smerrrig

ik had een kat die graag mijn oorsmeer likte :slightly_smiling_face:

2 likes

Miep houdt heel erg van Zaanse mayo (ik ook)

Nou dat is een goede vraag :scream: Denk omdat ze het ook leuk vindt als je brokjes door de kamer gooit. Ze gaat met die sperzieboon ‘dansen’ op haar achterpootjes en daarna door de kamer rennen. Ziet er heel grappig uit.
Inmiddels zijn we er ook achter dat gebroken sperziebonen totaal niet interessant zijn. Het moet een hele zijn met het steeltje er nog aan :crazy_face:

@Bird Haha ja herkenbaar. Om de zoveel tijd vind ik een paar gedroogde sperziebonen die ze onder het kleed verstopt heeft.

1 like

Ja iel, mijn gebruikte wattenstaafjes moet ik meteen weggooien want anders gaat mijn kat ermee vandoor. Om te kotsen.

2 likes

ja same here ook toen ze nog leefde :smiling_face_with_tear:

tmi & smerrrig

ze heeft ook een keer in mn oor gelikt toen ik ziek waardoor een beetje een loopoor lag te slapen :sob: zo goor