Wat ontzettend lief dat ze je helpt met het opvoeden van de kitten. ![]()
Ach wat lief ![]()
Maar hoe kan iemand deze niet willen? Wat een majestueus dier
Die hadden een nog knappere kat blijkbaar! De vorige eigenaar wilden een nestje, eerst van haar, maar uiteindelijk toch van een andere kat. Dus vandaar dat ze weg mocht. Maar ze was dus al langer te koop, omdat iedereen eigenlijk altijd kittens wil. Vond dat zo sneu, want het is echt een schatje.
Of was het moest?
Anyhow het zijn allebei schatjes! Veel geluk met zn allen ![]()
Hallo, ik ben nieuw hier en kon geen voorstelhoekje vinden. Ik heb 2 katten, Miyuki en Sookie. Miyuki is inmiddels 2 jaar en Sookie wordt deze maand 1 jaar ![]()
edit: ik zie dat nieuwkomers slechts 1 foto kunnen toevoegen, dit is Sookie
Welkom! En wat een mooie poster van Sookie haha.
Mijn kat was gisteren vrij lang weg voor zijn doen. Ik begon me een beetje zorgen te maken maar toen kwam ie op zijn dooie gemak aan wandelen ![]()
Met lekker weer blijven ze soms inderdaad wat langer weg. En wij als personeel maar zorgen maken, terwijl ze nietsvermoedend terug komen wandelen ![]()
Samen op bed ![]()
doen ze nooit want die op links is territoriaal over de slaapkamer. Voelt gewoon als een moederdagcadeau dit ![]()
De territoriale pestkop zat Mientje net te wassen ![]()
. En nu liggen we met z’n 3en op bed en ik had niet gedacht dat dit ooit zou gebeuren.
Mijn hoogbejaarde kat heeft het nu al best moeilijk met de warmte, maar zodra ik op de bank ga zitten komt ze naar me toe en plakt ze zich helemaal tegen me aan
Geen idee of je het al in huis hebt, maar wij hebben voor onze kat zo een hondenkoelmat gehaald, heerlijk dat hij het vind. In de zomers is het echt zijn favoriete plek
Ik was daar toevallig vandaag nog over na aan het denken! Ik ga dat maar eens een kans geven
Ik heb die ook in huis maar mijn kat gaat er altijd precies nooit op zitten.
Nee mijn katten gingen er ook altijd naast liggen ![]()
Ik leg er dan altijd een kledingstuk overheen want die van mij willen graag op mijn kleding liggen en zo krijg ik ze toch zover om op een koelmatje te gaan liggen.
Dit is echt een top tip! Wat zijn die beesten moeilijk en makkelijk te foppen tegelijk ![]()
Oh slim, mijn kat ligt ook niet op dat matje maar wel graag op iets van kleding, al is het maar een hoekje 🫠