Ahh dat tongetje!
Dank jullie wel allemaal! Ga er dan toch zeker eentje beneden en eentje op zolder zetten om te beginnen
Ahh die ouwe sok van me moest wel wennen aan de hitte vandaag. Kan ook zo dramatisch neerploffen op een stukje schaduw
Grappig dat het allemaal zo verschillend is. Ik heb team bak en braad in de tuin.
Mijn kat ligt ook nooit in de volle zon en ligt heel tevreden te pitten in de schaduw
Ik heb er twee, eentje ligt het liefst in de volle zon op z’n rug te bakken en de andere chillt dan liever binnen waar het nog wat koeler is
De kat bij mijn ouders thuis is een tijdje terug plotseling overleden aan acuut nierfalen. Ze was pas 7 en ze was zó lief. Echt zo’n sociaal knuffelbeest, wilde de hele dag bij je zijn. Ze was ook helemaal gek op de hond.
Nu gingen mijn ouders deze week voor een kitten kijken. En mijn vriend en ik wilden ook al heel lang een kat, en we zijn nu eindelijk klaar met verbouwen dus we gingen ‘gewoon even mee om te kijken’. Niet gelukt natuurlijk. We wilden een kitten, maar hebben uiteindelijk ook nog een wat oudere herplaatser meegenomen. Ze wilde continu met ons knuffelen en was echt maatjes met de kitten.
Zo fijn dit te lezen
Ja, ik ben echt zo blij dat we dat gedaan hebben! Was een beetje impulsief omdat ze zo lief was en ik het zielig vond dat iemand haar ‘niet wilde.’ Maar geen seconde spijt van gehad. Ze wil de hele dag opgetild en geknuffeld. En voelt zich een soort van de moeder van de kitten, heel lief om te zien.
Wat ontzettend lief dat ze je helpt met het opvoeden van de kitten.
Ach wat lief
Maar hoe kan iemand deze niet willen? Wat een majestueus dier
Die hadden een nog knappere kat blijkbaar! De vorige eigenaar wilden een nestje, eerst van haar, maar uiteindelijk toch van een andere kat. Dus vandaar dat ze weg mocht. Maar ze was dus al langer te koop, omdat iedereen eigenlijk altijd kittens wil. Vond dat zo sneu, want het is echt een schatje.
Of was het moest?
Anyhow het zijn allebei schatjes! Veel geluk met zn allen
Hallo, ik ben nieuw hier en kon geen voorstelhoekje vinden. Ik heb 2 katten, Miyuki en Sookie. Miyuki is inmiddels 2 jaar en Sookie wordt deze maand 1 jaar
edit: ik zie dat nieuwkomers slechts 1 foto kunnen toevoegen, dit is Sookie
Welkom! En wat een mooie poster van Sookie haha.
Mijn kat was gisteren vrij lang weg voor zijn doen. Ik begon me een beetje zorgen te maken maar toen kwam ie op zijn dooie gemak aan wandelen
Met lekker weer blijven ze soms inderdaad wat langer weg. En wij als personeel maar zorgen maken, terwijl ze nietsvermoedend terug komen wandelen