Kattentopic #4

Ik zou alles geven wat ik heb

3 likes

Ja! Werkt wel want heb hem eten gegeven :joy: Gelukkig zat er water in het bekertje dus er wordt wel een beetje voor hem gezorgd gelukkig.

1 like

Wat gezellig dat hoeslaken, waar heb je die gekocht?

Och arme🥹❤️

H&M! Paar maanden terug pas

Echt he, hij kijkt so sad :frowning:

1 like

Neem gewoon mee kijk dat koppie nouuuu

1 like

Ik zou echt zo graag willen, maar het kan helaas echt niet. Vond vanmiddag ook nog een moeder met kittens, die ‘wonen’ onder de luifel van een bar. Ze hebben wel een doos en een dekentje, maar ook die wil ik meenemen. En alle andere katten!! Vanmiddag nog geknuffeld met een hele lieve rooie. Gelukkig zijn het er een stuk minder dan een aantal jaar geleden, dus dat is wel positief

3 likes

Ongeveer drie maanden geleden hebben we bijna alle tanden van mn kat eruit moeten laten halen. Sindsdien eet ze toch wel lastig omdat ze niks kan kauwen. Net stikte ze bijna in dr natvoer. Wat zou het beste voer zijn voor haar?

Natvoer aanlengen met water zodat het een soort soep wordt misschien?

2 likes

Dit denk ik ook idd. En misschien en dan mouse achtig zodat het dan heel fijn is?

2 likes

Ben ik weer

Deze zijn twee dagen geleden aan komen lopen bij vrienden zonder moeder. Gelukkig mogen ze blijven en zullen ze goed verzorgd worden :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Hahaha wat een druktemakers :grin:

Mijn kat heeft het eerste jaar van haar leven op straat geleefd en daardoor heeft ze gingivitis ontwikkeld. Ze mist ook wat tandjes en kiezen. Ze krijgt gourmet gold mousse en dat gaat er goed in. Ik koop altijd een doos met meerdere smaken voor de afwisseling. Ze eet ook wat zachtere snoepjes

2 likes

Ja, foto’s maken was ook moeilijk want ze zaten geen moment stil :joy:

Dankjewel!

Ik was door foto’s aan het scrollen en kwam een ‘leuke’ selfie tegen met mijn kat :sweat_smile:

25 likes

Mijn twee bange opvangkatjes zijn geadopteerd :heart: Ze hebben samen een thuis gevonden na maanden zoeken. Zo blij voor hen. De zwarte werd enkele maanden geleden na 3 dagen terug gebracht omdat ze zich onder de zetel verstopte :melting_face: zo blij dat het is goed gekomen. :heart_eyes:

35 likes

Na 3 dagen ook. Dan heb je toch ook geen gevoel. Wat fijn dat ze samen ergens heen kunnen.

10 likes

Op dag 3, 4 en 5 kreeg ik een paniekerige telefoon dat het echt niet ging. Dan op dag 6 een sms: “we zullen ze wel houden”. :eek: heb echt de grootste onzin ooit van :sparkles: teken van het universum :sparkles: vertelt zodat ze toch terug werd afgestaan :heart:

4 likes