Welke pil is dat dan?
@lightbox ik gebruik voor de katten Credelio via de dierenarts. Maar dat werkt ook 4 weken, dus maandelijks herhalen. Ik zet het in een papieren agenda
Welke pil is dat dan?
@lightbox ik gebruik voor de katten Credelio via de dierenarts. Maar dat werkt ook 4 weken, dus maandelijks herhalen. Ik zet het in een papieren agenda
Ik zie net dat het hier ook Credilio was de laatste keer. Maar mijn kat heeft sindsdien geen vlooien gehad. En dat was een jaar geleden. Tussentijds nog bij de dierenarts geweest voor vaccinatie
Dat zegt alleen niks over of die pil zo lang werkt
@Stargazer jaa ik denk dat zo’n pilletje makkelijker is, aangezien je na zo’n pipet niet mag aaien en ik dat ALTIJD vergeet en mn klauwen vol met die vieze zalf zitten en mn peuter vergeet dat dus ook haha. Ga morgen wel even de dierenarts bellen om het te vragen
Wel fijn dat je kat geen vlooien meer heeft gehad! Mijn katten leven vooral binnen en heb een afgezet klein stukje buiten met fijn gaas en toch heb ik ze vorig jaar nog weer gehad en jaren daarvoor ook dus geef ik ze Credelio maar weer maandelijks. Al deed ik het liever een stuk minder… De werking van Credelio is idd geen jaar, in de bijsluiter staat na 4 weken herhalen en ook niet eerder, omdat het dan kan gaan opstapelen in het lijf.
@lightbox ja dat is wel het nadeel van zo’n pipet hè? Lukt het een beetje met je kat om er een pilletje in te krijgen? Vectra Felis voor kat zou 3 maanden moeten werken. Is ook een pipetje, maar heb daar zelf geen ervaring mee.
Trouwens vlooienspul te vaak is niet goed. Mijn advies, alleen toedienen als ze daadwerkelijk vlooien hebben
Er is een jarige in huis, Sookie is 1 jaar geworden vandaag! Lijkt wel gister dat ze nog in mn handpalm pastte
Wij hadden een vliegennest in een stuk haardhout in de kachel. Katten vonden het geweldig, binnen 10 minuten waren alle vliegen opgegeten. Maar nu hebben ze dus een obsessie met voor die haard liggen.
Onze Miep, nu bijna een jaar, is geobsedeerd met de pup van de buren. Hij kan gerust een halfuur met z’n snufferd tegen de schutting staan omdat hij van alles ziet/hoort/ruikt bij de buren.
Door dat bekertje lijkt het net alsof die aan het bedelen is
Ik zou alles geven wat ik heb
Ja! Werkt wel want heb hem eten gegeven Gelukkig zat er water in het bekertje dus er wordt wel een beetje voor hem gezorgd gelukkig.
Wat gezellig dat hoeslaken, waar heb je die gekocht?
Och arme🥹❤️
H&M! Paar maanden terug pas
Echt he, hij kijkt so sad
Neem gewoon mee kijk dat koppie nouuuu
Ik zou echt zo graag willen, maar het kan helaas echt niet. Vond vanmiddag ook nog een moeder met kittens, die ‘wonen’ onder de luifel van een bar. Ze hebben wel een doos en een dekentje, maar ook die wil ik meenemen. En alle andere katten!! Vanmiddag nog geknuffeld met een hele lieve rooie. Gelukkig zijn het er een stuk minder dan een aantal jaar geleden, dus dat is wel positief
Ongeveer drie maanden geleden hebben we bijna alle tanden van mn kat eruit moeten laten halen. Sindsdien eet ze toch wel lastig omdat ze niks kan kauwen. Net stikte ze bijna in dr natvoer. Wat zou het beste voer zijn voor haar?
Natvoer aanlengen met water zodat het een soort soep wordt misschien?