Mijn katten eten dit ook! Ik bestel altijd via zooplus en dan een zak van 9 kg, dat scheelt qua kiloprijs enoooorm. Gaat hier gewoon in een bak die ik kan afsluiten en dan blijft t prima
Oh trouwens en als ik haar wat anders geef omdat ik het weer vergeet te kopen dan stinkt haar poep veel meer dus win win
Oh ja ik wilde net vragen of ze dit dan nu nog eet aangezien die stressvolle periode voorbij is, maar wel dus.
Heb nu een zak van 7kg besteld van die van Specific, maar hou deze wel in mān achterhoofd!
Mijn kat eet deze ook, maar dan de modarate calorie. Vind hij lekker! Vooral het natvoer āmorsels in gravyā is hij gek op. En het belangrijkste, al zeker 5 jaar geen blaasgruis.
Waarschijnlijk tot dinsdag half 2š maar ik duim mee hahaha
Dan doe ik gewoon een uur vtv al de deurtjes dicht hoor š„¹š„¹
Natuurlijk zijn ze allebei niet in de buurt van die dingen te vinden vandaag.
Heb gelukkig nog even uitstel van executie want werd net gebeld of ik ook om 16:15 kon komen in plaats van 15:00. Dus hopelijk ligt er straks in elk geval ƩƩn van de twee in een reismand š„¹
Succesā¤ļø kan zo stressvol zijn.
Ohh zoo herkenbaar dit. Sterkte en succes!
Het was een drama. Heb beide dames kunnen āvangenā maar bij de dierenarts echt een shitshow.
De dierenarts vroeg ook naar kalmeringsmiddel en toen bleek dat de gabapentine heel slecht leverbaar is daarom zei de assistente dat ze niks hadden toen ik de afspraak maakte. Wordt hier pas weer in week 30 geleverd oid.
Never again in elk geval. Kreeg zelfs een hartslagmelding op mān horloge š„¹
Mijn kat eet dit voer al zo ongeveer zijn hele leven en heeft na de overstap nooit meer klachten gehad!
Ach wat kut zijn ze qua gezondheid wel goedgekeurd of hebben ze niets kunnen checken?
Ga je het de volgende keer met gabapentine proberen? Mijn kat heeft dat gehad met vuurwerk en werd er wel echt heel rustig van. Ze sliep megaveel en ook echt naast mijn kussen. Dus zou misschien wel kunnen helpen.
Alleen Miep is gecheckt. Maar Mientje konden ze hĆ©lemaal niks mee, niet eens wegen. Omdat ze vrijwel alleen binnen zijn (en buiten alleen op balkon waar niks kan komen) hoef ik niet elk jaar terug. Een volgende keer wordt sowieso met gabapentine maar als ze geen tekenen van zien zijn vertonen gaat dat nog een paar jaar duren š„¹.
Pfoe. Je zult zelf ook wel uitgeput zijn?
Ik hoop op vele gezonde jaren zonder dierenarts voor ze
Ik heb al zoān 5 jaar die keramieken drinkfontein van Miaustore en mijn kat heeft nu pas door dat ze van die plateautjes kan drinken. Stak altijd haar kop helemaal onderaan in die bak, waardoor ze een natte kop kreeg van het water dat naar beneden stroomt. Mijn genie
Er zit voor het eerst een bromvlieg in huis dus spanning en sensatie hier. De katten maken geluidjes van geluk
Leuk is dat he. Hier is het dan ook feest en hij eet de vliegen op als hij ze heeft gevangen, bonus!
Ik woon in een loft waar de warmte erg blijft hangen, en mijn kat heeft er zichtbaar last van. Ik wil een koelmat kopen. Heeft iemand aanraders?
De grote van de Action. Mijn katten willen er niet op liggen, gaan er liever naast. Maar ik leg er dan meestal een dunne doek over, dan is het opeens een heel interessante plek om te liggen. Eigenlijk wat @Quinoa laatst al tipte!