Mijn kat in de tuin
Ja hĂš. En het is toch een risico. Misschien vindt hij er wel niks aan en krijgen ze ook weer ruzie.
Dan laat ik het zo!
Ik heb het idee dat mijn kat zich niet lekker voelt. Ze heeft gisteravond 2x gespuugd, en daarna lag ze mak in een hoekje van de badkamer. Daarna kwam ze wel bij mij op bed liggen toen ik ging slapen en daar ligt ze nu nog. Normaal zou ze al lang actief zijn. Ik heb haar eten bijgevuld (komt ze normaal kijken), balkondeur opengezet (gaat ze normaal gelijk naar buiten) maar ze blijft maar op bed liggen. Ik kan haar wel aaien en ze staat af en toe op om anders te gaan liggen.
Ik wil het in de gaten houden, maar weet eigenlijk niet goed wat dan. Kijken of ze eet en drinkt sowieso, maar zijn er verder nog signalen of alarmbellen die ik in gedachten kan houden?
Ik vind mn muppie maar zielig nu
Ah zo sneu he :(. Zou ook goed opletten of ze de kattenbak gebruikt en zijn er dingen die ze heel lekker vindt? Bijvoorbeeld liquid snack ofzo? Toen mijn kat âgewoonâ ziekjes was gaf ik hem dat op bed, dan kreeg hij nog wel wat binnen en zit ook wat vocht in.
Verder zou je nog kunnen temperaturen, dat is ook wel een goede richtlijn van de gezondheid natuurlijk.
Heb je toevallig een idee welke kleur spuug het was of dat het er anders uitzag dan normaal?
Vooral goed in de gaten houden hoeveel er gegeten en gedronken wordt
Hopelijk voelt ze zich snel beter
@Mette12 braaksel was beetje de normale kleur van als ze haarballen heeft. Beige naar groen/geel toe denk ik ofzo?
Ik heb haar net brokjes geprobeerd te geven en die wil ze niet. Ze is inmiddels wel verplaatst naar de woonkamer dus dat is goed teken denk ik. Ze kan in ieder geval lopen en bewegen. Het gaat alleen nogal traag.
Ik ga goed opletten en hopen dat ze snel weer zichzelf is. Je ziet echt dat ze zichzelf in de weg zit ![]()
Inderdaad de kattenbak in de gaten houden, sowieso of ze plast en ontlasting heeft maar ook hoe het eruit ziet. Mijn kat was een tijdje terug ook een paar dagen niet lekker met diarree, maar dat ging uiteindelijk vanzelf over. Kan het zijn dat ze per ongeluk iets geks heeft gegeten? Ik zou in de badkamer ook een bakje water zetten, mocht ze zich daar weer willen terugtrekken kan ze wel wat drinken. Toen mijn kat écht heel ziek was (dunne darmobstructie) kon hij ook niet meer spinnen als ik hem aaide, dat is ook een van de eerste dingen die ik test als ik het idee heb dat hij niet lekker is.
Mijn kat was ook een keertje een dag niet lekker, maar ik rest altijd met snoepjes. Als hij dat ook afslaat, is het bij mij foute boel omdat hij echt van het eten is. Toen viel het eten niet helemaal goed, had het toen tot de volgende ochtend aangekeken, toen hield hij eten weer binnen. Anders zou ik naar de dierenarts zijn gegaan.
Ik heb deze voor mijn 6 kilo grote poes, maar zou hem afraden. Vind dat het deurtje niet zo heel stevig is namelijk!
Ik heb zoân ding voor mijn kater van rond de 6 kilo. Past hij goed in en hij kan ook op je rug als rugzak. Voor mijn poes van 4 kilo heb ik zoân plastic ding met deurtje, gaat prima, maar vond dat op de een of andere manier toch iets te instabiel voor de kater!
Ik heb deze en ben tevreden
ik vind het altijd wel heel tof als er een kat op straat loopt die je in het begin helemaal niet mag aaien. Dan ineens wel. Net ging een kant die ik 1 maand geleden nog niet mocht aaien op schoot zitten ![]()
(geheel vrijwillig, zonder dwang natuurlijk)
Heeft iemand een kattenluik met timer/avondklok?
Ik vraag me af of de afsluiting dan 2 richtingen is, of alleen naar buiten (en dat de kat dus altijd nog naar binnen kan na de sluitingstijd)
Een van mijn katten houdt van alles dat stinkt. Zodra mn vriend en ik hebben gesport en bezweet zijn is ze ook helemaal in extase en komt ze meteen op schoot liggen ![]()
Haha! Die van mij komt ook vaak terug met stof uit zn snorharen
Niet meer nodig, is al gedaan ![]()
Is bij jullie de AH kattenbakvulling ook zo slecht leverbaar? Ben net 3 winkels af gegaan en heb 1 pak kunnen kopen. ![]()
Ik heb een kattenluik luik van sureflap die kan zowel dicht dat de kat niet naar binnen en/of naar buiten kan. De tijd kan je instellen met een app.
Ah dit klinkt goed. We hebben 2 katten dus stel er is er 1 binnen en 1 nog buiten. Dan kan ik de klep zo instellen dat de binnen-kat niet meer naar buiten kan, maar de buitenkat wel nog naar binnen kan? Dus dat het klepje nog 1 kant op kan?