Ja dat zou wel kunnen idd.
Dan moet ik me hier missch maar naar schikken
want comfort is wel het belangrijkste
Ik zou zoiets doen maar dan heb je natuurlijk wel last van tocht
Ik google trouwens op “katten doorgang binnendeur” en vond ook houten doorgangen
Ik kom net terug van de spoed; en daar is na bloedonderzoek een verhoogde leverwaarde geconstateerd. Mijn kat is al paar dagen veel aan het spugen, moet nu morgen eigen dierenarts bellen voor vervolgonderzoek (iig echo).
Iemand wel eens verhoogde leverwaarde gehad bij je kat en wat was het toen? Hoop heel erg dat het meevalt, arme ziel. Eetlust is wel in orde.
Weg
Ahw wat een mooierd! ![]()
Haha zo ligt de mijne ook regelmatig, krijg het er benauwd van ![]()
De kat waar ik nu tijdelijk voor zorg werd anderhalve maand geleden op een plek geschoren door een dierenarts en nu is de plek nog steeds kaal. Is dit normaal? Ik zie namelijk geen groei en het lijkt nu net alsof er een hap uit haar vacht is.
Hm lastig. Kattenhaar groeit iets van een centimeter per maand dus het kan wel lang duren. Maar als het echt kaal blijft, kan het ook duiden op dat er iets niet helemaal lekker is qua gezondheid.
Die van mij werd vorig jaar november geschoren ivm een echo en heeft nog steeds een kale buik😬
Ik werk nu twee dagen per week thuis en mn katten zitten echt aan me geplakt. Moet maar leren om te werken met een hand denk ik ![]()
Goed te weten! Ik zag dan toch eens die plek van dichtbij bekijken om te zien of er miniscule haargroei is.
Ik ga zaterdag kijken naar twee oudere katten (8 en 14) in het asiel, hoop echt dat het een match is ![]()
Krijgt jouw kat medicatie? Mijn kat kreeg budesonide en bleef daardoor na het scheren permanent kaal en een andere kat krijgt prednicortone waardoor het haar langzamer groeit (volgens de internist)
Oh echt? Ja ze krijgt ook prednison. Nooit aan gedacht dat het daardoor zou komen!
Mijn poes kan nooit rustig of zachtjes naar de kattenbak. Er wordt gegraven alsof er onder in de kattenbak een bom zit en daarna als een GEK rondjes gerend door het huis. Doe gewoon even kalm schrik me de tandjes
Edit en als klap op de vuurpijl natuurlijk heen en weer rennen op de trap
Ik heb ook 1 kat die als een gek in haar kattenbak graaft, en ik heb er nu een van rvs dus dat geluid is echt irritant. Maar ik heb pas van een expert gehoord dat katten die heel goed/lang graven minder kans hebben om ooit buiten de bak te gaan. Dus daar troost ik me maar mee ![]()
Mijn kat groef altijd heel lang en ging vaak genoeg buiten de bak. ![]()
Ik roep altijd KLAAR! en dan komt ze heel nonchalant die bak uit hahaha
Nou da’s echt een leugen want mijn kat graaft alsof ie een gat naar China aan het graven is en pist af en toe buiten de bak. ![]()
![]()
Minder kans is niet 0 kans he ![]()