Zo lief!!!
Ach, wat fijn dat ze zo snel al zo comfy is!!
Och wat heerlijk, geniet van elkaar!
Wat een schat!!! Wat fijn dat ze weer een warme schoot heeft. En hoe is de andere? ![]()
Aaahw wat fijn ![]()
![]()
Zij moet nog iets meer wennen, die ligt vrijwel de hele tijd op een stoel onder de tafel te slapen. Maar dat is natuurlijk ook prima haha, had eigenlijk verwacht dat ze beide de eerste dag onder de bank zouden liggen.
Ik heb mn kat vijf jaar geleden gekregen toen ik een depressie zat dus noem haar altijd mn hulppoes. Nu is er veel aan de hand (familielid kritiek in het ziekenhuis) en Bobbie wijkt geen moment van mn zijde. Als ik op bed lig ligt ze naast of op me, nu zit ik op de bank en ligt ze weer naast me. Zo bijzonder hoe ze dat aanvoelt ![]()
![]()
Aww ja natuurlijk is dat prima
en op zich is onder de tafel op een stoel ook niet zo verstopt als onder de bank of tussen een kast en de muur ofzo
ontdooit vast snel idd.
3,5 jaar geleden heb ik bij mijn vorige verhuizing een mandje gekocht waar natuurlijk al die jaren nooit gebruik van is gemaakt. Nu opnieuw verhuisd, dat mandje toch maar weer neergezet en ineens ligt mevrouw er elke dag in. De aanhouder wint!!!
Ik heb zo’n krabton waar ze nooit gebruik van maakte, uiteindelijk op zolder gezet en nu als ze op zolder komt ligt ze er altijd in!!!
Mijn baby’s zijn vandaag al weer 6 maanden oud, ze zijn zo groot geworden. ![]()
Toen ze net bij ons kwamen vs nu:
Eén van de katten is deze week gesteriliseerd. Allemaal goed gegaan gelukkig. Alleen ze hebben ook een darm afwijking gevonden. Nu ander soort voer geven en hopen dat dat helpt!
Ik vind wel dat rood haar mooi staat!
De mijne ook deze week, allebei hetzelfde medical pet shirt aan.
Beterschap voor haar! Hopelijk helpt het nieuwe voer
Geloof dat ze zelf niet vindt dat rood haar mooi staat
Heee hoe is het met jouw poezen? ![]()
Ah zo lief ![]()
Het gaat goed!! Ik heb er inmiddels drie (want mijn vriend heeft er ook één en we wonen samen sinds een jaar), en ze doen het zo goed samen
ze kunnen wel flink klooien, en mijn oudste blijft een chagrijnige oude dame, maar ze tolereren elkaar goed.
Gebruikt iemand Feliway? Hoe vaak vervangen jullie de stekker?
En waar koop je het? Ben altijd op zoek naar de goedkoopste, heb nu 3x optimum navulling voor €65 maarja mag altijd goedkoper natuurlijk.
Een van mijn jonge katten, ruime een jaar nu, plast eens in zoveel tijd in mijn bed. Ze doet dit altijd wanneer ik ‘s ochtends wakker word en net uit bed ben. Ik ben al bij de dierenarts geweest en medisch is er niets gevonden waarom ze dit doet. Ik heb nog meer katten maar ook hier lijkt geen aanleiding te zijn voor het plassen. Iemand enig idee hoe ik het plassen kan stoppen. Ik ga namelijk straks een nieuw matras halen maar als ze dan daar ook op blijft plassen wordt het wel echt vervelend.