Kattentopic #4

Mijn kat loopt/rent ineens gezellig mee als ik een rondje loop door de buurt :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Mijn katten doen dit ook regelmatig en ik vind dat zo gezellig!

1 like

Sinds we zijn verhuist zijn m’n katten ineens heel knuffelig met elkaar geworden :heart_eyes_cat: Eerder waren ze dat helemaal niet, of de langharige wilde er niks van hebben.

30 likes

Zo gezellig :orange_heart:

19 likes

Onze kat lag heeerlijk te slapen tussen de benen van mijn man vannacht :joy: Ik ga echt stuk elke keer als ik die foto zie. Normaal ligt ze opgekruld op het voeteneinde, of ergens in huis op/in iets wat eigenlijk voor de baby bedoeld is.

47 likes

Heeft iemand hier ervaring met een voedingsdeskundige?

Ik heb een kat met allergieën die speciaal voer moet, en een met blaasproblemen die ook speciaal voer moet, maar ze eten wel van elkaars eten (en ze krijgen soms een snoepje). Heb al van die bakken op chip maar dat werkt helaas niet 100%.

Ben net terug van de dierenarts met de allergie poes en zie het even niet meer zitten, dus wil graag eens een deskundige advies vragen over hun voeding.

Volgens mij is er bij de dierenkliniek van de universiteit Utrecht. (Dieren geneeskunde) een optie om met een voedingsdeskundige te overleggen. Zou je even op de website kunnen kijken.

2 likes

Dankjewel! Ik ga eens even kijken!

De hel breekt los als het deurtje dichtgaat, maar deurtje open is kennelijk wel chill

40 likes

Wat een knapperd 🥹😍

3 likes

Jahoor nu zit m’n andere kat erin haha (die van de week in ditzelfde mandje naar de dierenarts is geweest!!)

27 likes

1 van mijn 2 katers ruikt altijd zo lekker in zijn nekje :rofl: Terwijl zijn broer dat helemaal niet heeft.

Ik kan echt aan hem blijven snuffelen.

8 likes

Ik snap dat dus echt niet hè, ze poetsen nooit hun tanden, eten (bij mij dan) kip of vis en met die vieze tong wassen ze zichzelf en tóch ruiken ze lekker

9 likes

Wat een mooierd!!

1 like

Mijn kat is een maand geleden overleden en ik heb het er zelf nog enorm moeilijk mee maar hoe de andere kat ermee omgaat breekt helemaal mijn hart :’( hij is echt verdrietig en onrustig. Hangt ook enorm aan mij (deed hij eerder niet) en is zo vocaal. Hij eet en drinkt gelukkig wel goed maar poeh tis sneu als hij hem dan ineens weer gaat zoeken op de oude standaard plekjes (en dan gaat mauwen) om hem te zoeken

7 likes

Mijn kattenvriendje die ik altijd mag aaien. (Niet mijn kat)

25 likes

Een van onze kittens (nu bijna acht maanden) is zo verschrikkelijk lief, maar hij probeert nu met enige regelmaat draadjes van onze fauteuil af te bijten. Hoe die ontrafelen, geen idee (we vermoeden dat de andere kat er aan krabt en ze loskrijgt), maar het wordt steeds vaker. Ik maak me af en toe echt zorgen dat hij pica ontwikkelt :cry:

Hij heeft eerder ook al een flink stuk draad van de gordijnen opgegeten (bezoekje aan de spoeddierenarts). Zo frustrerend.

Hebben jullie katten die dit ook doen (of deden), tips?

Samen een elektrische deken delen

9 likes

Dol ligt graag onder de dekens tegenwoordig. Ze maakt me nu ook 's nachts wakker door met een pootje in mn gezicht te tikken, als ik dan de deken omhoog houd komt ze eronder liggen.

26 likes

Gekke vraag misschien, maar knabbelt jullie kat ook aan je kunstkerstboom? Ze weet heel goed dat het niet mag, als ik haar betrap spuit ik water met een plantenspuit en inmiddels hoef ik de plantenspuit alleen maar te laten zien en ze rent al weg… maar toch probeert ze het telkens weer :sweat_smile: iemand nog een goede tip om het tegen te gaan?

Dit is de kat met de kerstboom in kwestie :joy: ze lijkt zo erg onschuldig

12 likes

Haha wat een onschuldige snoet :rofl: mooie ogen trouwens!
Misschien iets op de takken spuiten wat ze vies vindt?

1 like