Kattentopic #4

Ja, ze klimmen er ook in en spelen met de ballen, zowel bij een echte als neppe kerstboom. Reden om geen boom meer te nemen helaas, kon m iedere morgen weer rechtop zetten. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ahh nog gecondoleerd :heart: een van de mijne, m’n opaatje, is nu ook bijna een maand geleden overleden. Hij sliep altijd in de woonkamer en het meisje slaapt op bed. Elke ochtend rent ze nog naar de woonkamer om te kijken of hij misschien al terug is :broken_heart:

2 likes

Weet iemand waar dit kattengrint te koop is? Ik heb het gratis gekregen.

Via google lens heet het Big Fish, en kan je het geloof ik bij PicNic halen, maar daar doe ik geen boodschappen

1 like

Yes lijkt picnic eigen merk, kost 3.80

1 like

Ja ik zou alleen niet weten wat geschikt is om daarvoor te gebruiken haha. Wil dat het de kat natuurlijk geen kwaad doet mocht het toch niet genoeg afschrikken en wil dat de boom ook niet beschadigt.

@Spaarlamp oefff dat doen mijn katten gelukkig niet! Was wel ff spannend toen ik de kerstboom opzette want dit is onze eerste kerst samen, maar de ene kat heeft helemaal geen interesse in de kerstboom en de andere knabbelt er dus alleen aan

2 likes

Ik had ooit iets dat cat off spray of zoiets heette?

1 like

Zijn er hier meer katten die obsessed zijn met de elektrische tandenborstel? :laughing: Zodra ik elektrisch ga poetsen word ze helemaal leip en als ik ga zitten op bed of de bank dan komt ze op schoot liggen? Zou het door het trillend geluid komen ofzo :rofl:

5 likes

Ik heb sinds kort een sonische tandenborstel en dat geluid doet wel echt iets met mijn kat. Ze komt steeds naar boven gesjeesd om me te bestuderen.

1 like

Nou probeer het eens met een vibrator :joy:

1 like

Die van mij heeft dit met de luchtzuiveraar! Ze zet hem zelf aan en gaat er dan op zitten. Misschien trilt het lekker ofzo inderdaad!

12 likes

Haha dit doet de mijne ook! Lekker lepelen snachts :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Daar werd ik dus net wakker van. Mien was op de luchtreiniger gaan zitten en toen gingen ineens de disco lichten van dat ding aan (zoeken naar de juiste stand ipv nachtstand zonder licht). Is ook iets nieuws, na 1,5 jaar.

4 likes

Mijn kerstcadeautje :smiling_face_with_three_hearts:

(Hier eten ze ook van de kunstboom, en heb de eerste kerstbal al op de grond gevonden haha)

34 likes

Haha ja supergezellig, alleen gaat ze dan in mn (blote) buik of been kneden, dat is minder :sweat_smile:
Ze ligt anders op de deken tegen me aan te slapen, dus het is sowieso gezellig! En heel warm.

1 like

Mijn tikt op mijn schouder ipv in mijn gezicht, maar verder heel herkenbaar :grin: Dat gekneed op je been/buik is idd minder, maar ik vind het toch wel heel erg gezellig :smiling_face_with_three_hearts:
Hij is ook heel eenkennig trouwens, mijn moeder was hier en sliep in mijn bed en ik op de (slaap)bank, maar dan slaapt hij dus alsnog bij mij en niet op bed. En ook toen mijn ex hier nog woonde en ik wel eens een nachtje weg was, dan sliep hij op de bank ipv bij hem in/op bed :smile:

Haha een van mijn katten doet het tegenovergestelde en die zet hem juist regelmatig uit :sweat_smile: ik vraag me altijd af of ze dat geluid irritant vindt.

3 likes

Ik heb een aquarelkitje gekocht en mijn kat mocht model staan/liggen.

20 likes

prachtig!

1 like

Dit beest :joy::joy::joy: ga helemaal stuk om dat oor zo dubbelgevouwen en ze laat het ook gewoon zitten

13 likes

Ik probeer nu al een week de nagels van een van mn katten te knippen omdat ze echt vast blijft haken aan de bank en aan dekens, maar ze laat het absoluut niet toe. Mijn vorige katten vonden het nooit een probleem, maar Bep schreeuwt moord en brand en probeert de krabben en te bijten wanneer ik dichterbij kom met de nagelschaar. Iemand kon tips? Heb de burritomethode al geprobeerd maar dat was ook geen succes.